Kimi Ga Nozomu Eien Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Hej, Jag reser till USA på torsdag och skulle behöva lite tips på bra affärer där de säljer anime- och mangagrejer. Är det någon som varit där och vet något schyst ställe? Tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Haha, jag var nyss där... men jag la det mesta av mina pengar på kläder ^^; Butiken Hot Topic, finns i antingen shoppingcentret Aventura (bil eller buss) eller Sawgrass Mills (bil), båda ligger norr om Miami, har fina anime tröjor. Inu-Yasha, EVA, Cowboy Bebop, Rurouni Kenshin etc... I Sawgrass Mills fanns också en video butik som hade lite manga, men det var verkligen bara en fem-sex serier och ett par anime DVD Lycka till, hoppas någon annan kan ge dig tips på bra seriebutiker inne i city :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimi Ga Nozomu Eien Skrivet juli 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Tackar! :D Kollade på kartan och Strawgrass Mills ligger ganska nära hotellet som tur är :) Någon annan som vet nån annan liknande affär i närheten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg