docster Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Danska förlaget Mangismo kommer från och med Augusti att ge ut manga i Skandinavien. Titlarna som kommer släppas är I.N.V.U., Demon Diary, Gravitation, Samurai Deeper Kyo och Seikai Trilogy. För mer information om serierna och utgivningsdatum så hänvisar vi till http://www.mangismo.dk/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Alltid roligt med mer fler titlar, dock inga som intresserar mig så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Namnen jag känner igen där är Gravitation och Samurai Deeper Kyo, men jag har inte kollat in någon utav dem. Men jag blir glad över att de släpper dessa titlar. Ju mer varierat det blir, desto bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Verkar ju skoj. :D Tja, den enda jag har hört talats om är Gravitation, och den ska jag nog köpa... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Samurai Deeper Kyo är väldigt bra! Har de två första volymerna på engelska. Kommer nog köpa fortsättningen på svenska ^^ Även Gravitation kan ju hända att jag köper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Gravitation ska ju vara riktigt bra så den kanske man ska köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg