flaskis Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Fumoffu är ett måste! :D Den är som sagt en spin-off, men den är riktigt rolig och lättsmält då alla avsnitt består av två delar som i de flesta fall inte har något med varandra att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 nu e ju faktis 4 avnit ute :D fyfan va skönt serien e :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 kredzell sa: nu e ju faktis 4 avnit ute :D fyfan va skönt serien e :D Jo det är en skön serie, jag gillar skurken mer och mer, riktigt galen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 jo han e tuff, men nåt jag gillar ännu mer är tvillingarna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha. Nästa avsnitt verkar vara bättre dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2005 Wilcon sa: Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha. Nästa avsnitt verkar vara bättre dock. Mecha har väl inget med militärsnack att göra. Tvärtom är det ju häftigt hur de går in i minsta detalj på t.ex helikopterpiloters hjälmar, riktiga uttryck som FoF (Friend or Foe), Main Battle Tank, ECS missile (Engangement Control Station missile) osv används. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Wilcon sa: Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha. Nästa avsnitt verkar vara bättre dock. Sen kan man ju fråga sig vart logiken i att kolla på en mecha anime om man ogillar det ligger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Sagara sa: Wilcon sa: Nu börjas det igen, personer som aldrig dör, vänner eller fiender...känns igen. Trist dock. De två senaste avsnitten var rätt dåliga, jag börjar ogilla allt militärt s*itsnack mer och mer. Även fast det är en mecha-serie så gillade jag inte ettan pga av det, har aldrig varit ett fan av mecha. Nästa avsnitt verkar vara bättre dock. Sen kan man ju fråga sig vart logiken i att kolla på en mecha anime om man ogillar det ligger. Om du sett första serien så skulle du veta att det inte är alltför mycket "döds-seriös" mecha i första serien. Allt måste heller inte vara logiskt...väljer jag att kolla på en serie vars huvudgenre jag inte är alltför intresserad av så gör jag det, oavsett vad du tycker. Gillar jag första säsongen och spin-offen kollar jag självfallet in andra, även fast jag i huvudsak inte gillar genren, förstår du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 hum kom den igång 13 Juli? jag har då bara sett till 4 eps. Hur många har kommit ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 4st ;) är ute nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 ok ok ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 nej, 5 st är ute just nu. den 5:te släpptes idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 hehe men som sakt när dom skrev det så fanns det ju bara 4st ute .å. så lite rätt har dom ju hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 det var 4 ute när jag skrev, men nu har det varit ute 5 st nån timme (kan vara mer men iaf ;) ) nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 Avsnitt 5 var det bästa avsnittet hittils, grym biljaktsscen och jag garvade när Mellisa skulle skrika Rock 'n Roll. LOCK 'N LOLL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 någon som vet hur många episoder TSR ska bli? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 docster sa: Avsnitt 5 var det bästa avsnittet hittils, grym biljaktsscen och jag garvade när Mellisa skulle skrika Rock 'n Roll. LOCK 'N LOLL Hehe, jo, det lät för roligt :) Såg nyss 6an också, mycket bra avsnitt det med. Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu. Frozty: Det blir minst 24 avsnitt såvitt jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Wilcon sa: Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu. Mjo, även om jag misstänkt det ett tag. Ska bli intressant att se hur det blir. spoiler sa: En fråga när den "onda" killen kollar på något djurfilm (och antagligen onanerar) vad är det som precis är framför honom och sprattlar? Ett gosedjur eller vad? Tänkte först på Bonta-kun ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Fan jag har blivit förgiftad av gundam, jag kan inte njuta utav FMP som för :( . Sitter hela tiden och undrar varför de inte har några coola horn, och var är Arcangel och freedom >:) . ... liksom... fan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Wilcon sa: docster sa: Avsnitt 5 var det bästa avsnittet hittils, grym biljaktsscen och jag garvade när Mellisa skulle skrika Rock 'n Roll. LOCK 'N LOLL Hehe, jo, det lät för roligt :) Såg nyss 6an också, mycket bra avsnitt det med. Fick en fin vändning, får se hur serien artar sig nu. Frozty: Det blir minst 24 avsnitt såvitt jag vet. ok, ojdå det var en god nyhet :P trodde typ att det skulle bli 13 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Puhiceus sa: Fan jag har blivit förgiftad av gundam, jag kan inte njuta utav FMP som för :( .Sitter hela tiden och undrar varför de inte har några coola horn, och var är Arcangel och freedom >:) . ... liksom... fan! Hahaha håller med men sånt är livet... och det får man leva med =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 jag har klarat mig undan det... nästan iaf... mitt gundam beroende överträffar den nivån då man kan inte kan hålla tillbaka det längre varje söndag :D sen övriga dagar så längtar man bara... men FMPTsr är en serie i sitt eget slag och jag lyckas ofta med att skippa föreställa mig strike freedom i den :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 spoiler sa: Frågan är om den "onda killen" i Venom AS:en verkligen är skurken i serien. På något sätt känns det som att han kommer förvinna ur bilden snart. Istället verkar denna "Sensei" som nämns av de två scary-chicksen vara den riktiga ondingen. Det är min teori i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 någon som vet nät episod 8 kommer ut? det var ju inte precis igår 7:an kom :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Frozty sa: någon som vet nät episod 8 kommer ut? det var ju inte precis igår 7:an kom :P Nej jag vill veta me.. kmr ju bara hem över helgerna.. blev lite besviken när de inte kommit ett nytt avsnitt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg