kredzell Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 tja nån som vet när full metal panic kommer igång ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 syftar du på full metal panic - SECOND raid eller? finns en Promo nånstans på internet där det står.. prova google för jag kommer inte ihåg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Den första episoden sändes i förrgår (den 13 juli) på WOWOW, så den är faktiskt redan igång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet juli 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 jo det var den ja mena ja :D men va bra då fixar ja promon så vet ja det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 jo det var den ja mena ja :D men va bra då fixar ja promon så vet ja det :D jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 .. och förtillfället finns det en PROMO ute plus att första svsnittet sändes den 13 juli och en subbad version av avsnittet bör dyka upp när som helst tycker jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffuär mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 .. : Det är väl så? Fumoffu är en renodlad spinoff och inget annat? Ska bli intressant att se fortsättningen, slutet av första säsongen var lite otillfredsställande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 jo det var den ja mena ja :D men va bra då fixar ja promon så vet ja det :D jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffu är mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 .. Det är exakt så det är. Det är väl därför den heter just second raid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 full metal panic: fumoffu är typ pinsamma händelser under full metal panic.... hoppas också på en fortsättning på storyn som den var från början... den bara for iväg och blev nåt helt annat story mässigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 jag skulle säga att det är FMP2 då Full Metal Panic - Fumoffuär mera som en spinn off till FMP än FMP2 .. så jag tycker FMP-second raid är fmp2 .. : Det är väl så? Fumoffu är en renodlad spinoff och inget annat? Ska bli intressant att se fortsättningen, slutet av första säsongen var lite otillfredsställande. kan du ge en headup på hur serien slute i en spolier text? för jag har ingen aning och har tagit bort serien =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 och förtillfället finns det en PROMO ute plus att första svsnittet sändes den 13 juli och en subbad version av avsnittet bör dyka upp när som helst tycker jag Det dröjer nog minst en vecka eller två innan en kvalitativ subbad version dyker upp. Den första episoden tar alltid längst tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Då var första episoden ute då. Anime-Destiny och Bakakozou fansubssss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Tycker att första episoden var bra. :D HEJJA Sagara!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Shhhhh, mellow... Korinthian kanske läser det... :P ska bli spännannde i alla fall... EDIT: den var aegande längta till nästa... vet nån när den kommmer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Första avsnittet var bra, skön action och chidori var lika söt som vanligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 hmm, jag vet inte vilka som sett andra episoden, men av de som sett det och ser på naruto, så undrar jag om nån annan la märke till att han med doktorklädernas röst spelades av Jiraya(ero-sennin) i Naruto =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 det märkte jag faktiskt inte... men episode 2 var också bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Andra avsnittet var riktigt bra Det har redan blivit intressant! De kvinnliga lönnmördarna var riktigt coola, visade inga känslor alls och äntligen en riktigt galen skurk!!! Sen så är Chidori lika snygg som vanligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 det märkte jag faktiskt inte... men episode 2 var också bra :D Om du sättar på ett naruto avsnitt o lyssnar på det, sen switchar du till andra episoden o lyssnar så kommer du höra att likheterna är slående :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Måste säga att serien verkar bli riktigt skön. Första avsnitten gjorde mig lite besviken då det enbart var mecha, tråkig sådan. Fast andra avsnitten var helt klart bättre. Kul att de vågar visa naket och blodiga scener, hoppas det fortsätter. Jag gillar tvillingarna, synd bara att de bästa karaktärerna ska vara på "fel" sida :P Men vi får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 de bästa karaktärerna på fel sida! vad säger du Chidori e lätt den bästa karaktären :D och hon e på rätt sida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Jag gillar tvillingarna, synd bara att de bästa karaktärerna ska vara på "fel" sida :P Men vi får se. De har potential att byta sida (de går till den sidan med mest pengar?) för de gillar inte deras uppdragsgivare och de har blivit hotade till livet av en annan "bad guy" hon e på rätt sida Haha, Tror Sagara har mer problem med henne än med sina fiender ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Får man egentligen reda på något av betydelse för historien i Fumoffu? Jag funderar på att hoppa över att se den om den inte berättar något mer om Whispered osv eftersom jag inte känner för att se en serie med typ bara pinsamma händelser osv :P (Hm, första posten på forumet :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Får man egentligen reda på något av betydelse för historien i Fumoffu? Jag funderar på att hoppa över att se den om den inte berättar något mer om Whispered osv eftersom jag inte känner för att se en serie med typ bara pinsamma händelser osv :P Välkommen till forumet Steen I Fumoffu? får man inte reda på något som tillför serien något, fast det är en underbar OAV som alla borde se om man gillar Full Metal Panic :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Tackar :P Jo, men det känns ganska segt med så många avsnitt och bara sådant.. Fast förhållandena mellan olika personer i serien kanske förändras så mycket att karaktärerna behandlar varandra helt olika till skillnad från i slutet av FMP? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Tackar :P Jo, men det känns ganska segt med så många avsnitt och bara sådant.. Fast förhållandena mellan olika personer i serien kanske förändras så mycket att karaktärerna behandlar varandra helt olika till skillnad från i slutet av FMP? Nej, tyvärr inte :) Fumoffu är en "spin-off" till FMP, och är bara massa avsnitt från tiden när Sagara är och "beskyddar" Chidori på skolan. Passar in någontans i mitten av första serien(eller kanske var som helst, hände trots inget som förändrade läget i slutet). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg