docster Skrivet juli 14, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 De mest sålda mangatitlarna och animé-dvd:erna förgående månad i Japan. - Manga 1. One Piece: Vol. 382. Death Note: Vol. 53. Hunter x Hunter: Vol. 214. Naruto: Vol. 255. Tsubasa: Vol. 96. Dr. Kotoh Shinryojo: Vol. 167. Angel Heart: Vol. 148. Shu no Ose no mama ni9. Maho-sensei Negima!: Vol. 910. Pheromomania Syndrome: Vol. 6 - Animé 1. Mobile Suit Gundam SEED DESTINY: Vol. 12. Initial-D Fourth Stage: Vol. 53. Bleach Shinigami Daikohen: Vol. 1 4. Kumo no Mukaou, Yakusoku no Basho5. Kokaku Kidotai S.A.C 2nd GIG 126. The Aristocats7. Dumbo8. My-HiME: Vol. 29. Tennis no Ouji-sama DVD FAN DISC 0 (Love) Game Remix-Key to Victory10. FAFNER Arcadian project 05 - Källa: NewType nr 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 Herregud vad One Piece måste sälja bra i Japan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 säljer den inte bra i sverige då? :D fast okej det e ju betydligt fler och större siffror i japan.. och på toppen inom anime ligger så klart Gundam seed destiny B) lite offtopic, men vet inte om det är en nyhet eller inte... har inte sett det bland nyhets inläggen. ett nytt manga företag (tror jag) har börjat sälja manga i sverige Megamanga heter det iaf... säljer just nu Ragnarök av Myung-Jin Lee och en annan manga... hittar inte namnet på den nånstans... =( och de ska ge ut Rebirth i augusti... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 säljer den inte bra i sverige då? :D Jovars, jag är medveten om att One piece är den manga som har sålt bäst (de har slagit rekord att snabbast sälja 100 miljoner mangaböcker), är bara förvånad att den fortfarande ligger först på försäljningslistan efter 38 volymer (då jag själv tröttnade på serien runt volym 20). lite offtopic, men vet inte om det är en nyhet eller inte... har inte sett det bland nyhets inläggen. ett nytt manga företag (tror jag) har börjat sälja manga i sverige Megamanga heter det iaf... säljer just nu Ragnarök av Myung-Jin Lee och en annan manga... hittar inte namnet på den nånstans... =(och de ska ge ut Rebirth i augusti... http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3231 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 okej då hade jag sett och läst det, men glömt bort det XD jo One piece börjar bli något dryg men änså länge hänger jag med :D någon som vet hur många böcker han* planerar att släppa han= Eiichiro Oda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg