Dread Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 öhh... se titel namnet... har Op och lite annat till erementar gerad en utmärkt anime serie... men musik-filerna är i WV-format som min mp3:a inte stödjer... DOOM över världen eller nåt... jaja kan någon hjälpa mig med detta öh... projekt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Jag vet inte om man kan göra det utan att använda sig av något program. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Jo du kan göra det utan ett program om du kan hur den matematiska operationer går till åt båda ^^ Annars rekomnderas google och sökorden converter wv + mp3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa_Zoro_93 Skrivet augusti 13, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2005 db power amp är svaret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 ja använder ett program som heter "xilisoft 3-gp conveter" d funkar att konvertera d flesta formaten till det man vill. laddade ner programmer från piratebay + en key till registartionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Själv använder jag mej av "MP3 Audio Converter"! Det är riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg