Korinthian Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 http://www.i-mockery.com/ddaaf/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Domedagen är snart här! Låt profeterna tala! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 sjukt ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Domedagen är snart här! Låt profeterna tala! äsch vafan, vi kan ju också ta o dricka lite, om dom ser goku när dom kör efter att ha druckit kanske vi ser andra anime-biffar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Nä nä, de ser ju Goku när de är nyktra. Men jag förstår inte riktigt recensionerna. Har de recenserat fjärde säsongen (finns det en fjärde säsong? Jag har inte sett serien själv så jag vet inte) utan att ha sett tidigare säsonger? Och så klagar de på att det inte är någon karaktärsintroduktion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Okej! Jag har blivit medlem där..! Få se vad dom tycker om ett animefan där... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 hmm, jag undrar hur många som seriöst tror på det här.. diggar deras badges.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Den där var rätt kul men tyvärr kommer inget i närheten av www.realultimatepower.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Den där var rätt kul men tyvärr kommer inget i närheten av www.realultimatepower.net http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3360 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Zimeon, jag trodde moderatorer skulle läsa alla trådar, eller i alla fall nästan. Sluta stjäla minuter av Shaman Kings 15. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Hehe, sjukt. Vad är det för fel med att gilla japansk animation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Sarkasm och ironi är fina grejer och är väldigt nytigt att besitta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Haha! *skrattar sönder*, deras testmonials ägde, framför allt den av David Damm! Ärligt talat, nånstans måste gränsen för sjukhet gå. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg