Skald Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tjena, bara en liten snabb fråga. Vem är det som har skivit den trevliga krönikan?? (blev ju nostalgisk heh) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tjena, bara en liten snabb fråga. Vem är det som har skivit den trevliga krönikan?? (blev ju nostalgisk heh) Får bara instämma med skribenten över mig att den var en trevlig krönika Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det är jag som skrivit krönikan och jag tackar för de goda orden. Jag har rättat till tabben att inte sigenera den... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Underbar krönika. Stort beröm till Dahlin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paladin85 Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Fråga till Tomas: Jag anmälde intresse om att skriva texter, krönikor med mera. Hur kommer detta behandlas? Har ni redan en redaktion, eller kommer den tas in med tiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg