docster Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 På ebay säljs just nu en gigantisk hembyggd mecha, budet ligger förnärvarande på 39 tusen dollar, så varför inte slå till? Auktion + bilder Information om projektet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Oh, en sådan vill jag ha hemma i min lägenhet! Om man lägger den och öppnar dörren till balkongen får den nog plats.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Jag vill ha!! :O Om jag hade den så skulle jag kunna tänka mig att leka krig med grannarnas ungar >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 "I think i creamed my pants" Fan, sån ska man ha på tomten, take that minimalister! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 oh.. vill ha..eller egentligen inte men det vore häftigt att ha.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Nånting säger mej att den inte springer omkring som blixten direkt. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg