.jpboy Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 har snart läst ut beck mongolian chop squad och älskar den verkligen !! ngn som vet hur många delar det blir i serien och om den finns som anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet juli 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2005 Håller med dig om att den är jäkligt bra. Tyvärr vet jag inte hur många volymer mangan kommer att bestå av Det finns en anime på 26 avsnitt och den är även den mycket bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Sett klart animén och jag kommer absolut köpa mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 har sett animen och den är väldigt bra, om mangan håller samma klass så kanske man ska skaffa den nån dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aRgH!! Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Hmm, så den är bra? Är lite orolig för den, för faktumet är ju så att när japaner ska vara rockstars i animeer/manga brukar det sluta med ett ganska fjantigt resultat :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Hmm, så den är bra? Är lite orolig för den, för faktumet är ju så att när japaner ska vara rockstars i animeer/manga brukar det sluta med ett ganska fjantigt resultat :P Du behöver inte oroa dig. Beck är en av bästa jag sett i år, och läst. Både mangan och Animen håller hög klass. så oroa dig inte, Harold Sakuishi har allt under kontroll, :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2005 Hmm, så den är bra? Är lite orolig för den, för faktumet är ju så att när japaner ska vara rockstars i animeer/manga brukar det sluta med ett ganska fjantigt resultat :P Vissa låtar är ganska dåliga speciellt den där Typhoon, 24, 24/7 låten de spelar hela tiden (ni som har sett animén vet vad jag talar om) men de flesta är helt ok, inte så mesigt som det låter. Det är en av de bästa seriena jag har sett och läst i år, jordnära, roligt, småcharmig. Både mangan och Animen håller hög klass. Word. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 8, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2006 Köpte första pocketen av Beck i lördags (som jag skrev i mangaköp-tråden), läste igenom den i söndags. Kan inget annat än prisa den! Den var jäkligt bra, måste ut och köpa nästa volym så fort som möjligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 8, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2006 oh fan, man kanske ska börja läsa den då :P Ska man läsa mangan innan man ser de 26 avsnitt som finns ? eller va är bäst tro ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 oh fan, man kanske ska börja läsa den då :P Ska man läsa mangan innan man ser de 26 avsnitt som finns ? eller va är bäst tro ? Anime serien utspelar sig under de 10 första volymerna (eller något sådant) av mangan. Mangan är förövrigt inte avslutad. Jag skulle tipsa att se animén först då man hör musik osv. Efter det så får man mer inlevelse i mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 9, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2006 Okey, va många volymer det finns :P Men då får jag tanka hem ett par avsnitt av animen o kolla hur den är :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg