Alcarcalimo Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 En drake som jag satt och kladdade på för nån vecka sen, har planer på att eventuellt färglägga den nån gång i framtiden. http://photobucket.com/albums/v256/Berg ... kening.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Den var snygg faktiskt! Ser den gärna färglagd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Jag har inte mycket emr att säga, än att jag tycker som Shaman King! :D Jättesnygg! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Snygg, som gjord för färgläggning. Den är lite otydlig nere vid höger buk. Men, trace:a det tydligt och det blir jättebra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 ganska snyggg, tycker nått ser skummt ut med hornen dock. kanske är avsaknaden av färg/skugga inte vet jag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg