Mellow Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Hej! Mitt namn är Emil, jag är 19 år och bor i Uddevalla. Mitt absoluta favoritspel är Phantasy Star Online (v1/v2) till Sega Dreamcast. Nu undrar jag, hej på er igen förresten, någon mer än jag som spelade detta fantastiska spel online? (vet att en liknande tråd finns, Phantasy Star BB till PC - som jag nyss fick höra att de börjat ta betalt för.) RED RING RICO ALL THE WAY! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juli 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 Jag har det till Dreamcast men jag lyckades aldrig att spela det online >_< Tycker mycket om det dock => Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Jag har det till Dreamcast men jag lyckades aldrig att spela det online >_< Tycker mycket om det dock => Det var tråkigt att höra. Du hade tyckt om det ännu mer online. Spelet är gjort för online, det är nästan inte meningen man ska spela det offline :P det är så tunt och enformigt offline. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Tja, var ett halvår sen eller något sen jag spelade online på dreamcasten. Blue burst fastnade jag dock inte riktigt på. Fick en så kallad trialvecka på den Japanska versionen ett år eller så tillbaka men suck... samma sak igen kändes det som. *Ior som tycker om dc pso med t-bord, vgaskärm och bredbandsadapter.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Går det fortfarande att spela PSO online med sin Dreamcast? Hur? "Privat-server"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 HEJ EMIL! :D Jag äger v.2 till DC men spelade det inte under dess storhetstid.. Har dock spelat en hel del Ep.1&2 samt Ep.III till GameCube. ^^ ...var du medlem på monomate.com, Mellow? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Tja, tror att de officiella EU servrarna fortfarande tickar på, i alla fall en av dem. Kan kolla i helgen. Har också hört rykten om att det finns privata servrar man kan koppla upp sig mot. *Ior som lite smått börjar bli intresserad av PSO igen.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg