Zaphod Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Hej. Måste tipsa om en, enligt mig, väldigt bra anime. Gakuen Alice. Huvudpersonen är en liten flicka på tio år vid namn Sakura Mikan. Hon ler jämt åt allt, därför att hennes bästa vän har sagt åt henne att hon gillar hennes leende. Animen utspelar sig till största del på en skola, där det går barn med speciella färdigheter, vilket kan utgöra vissa besvärligheter. Jag har svårt att beskriva animen, men den är riktigt mysig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Vem är den galna björnen?! Är den lite så här "magiskt" mysig som Spirited Away? Isåfall kanske den kan vara nåt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Nej, nej, tänk inte Spriited Away. Absolut inte. Tänk snarare Gokujou Seitokai. Förresten är björnen en maskin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Har inte hört talas om Gokujou Seitokai förrns nu men jag tar väl och kollar in den då så jag får ett humm om den Edit: Gokujou Seitokai föll inte mig i smaken (man måste ju pröva) så jag antar att Gakuen Alice inte passar mig heller ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Aliceakademien är i stort sett Harry Potter plus Barnens leksak (kodomo no omocha). Jag vet inte hur animén är, men mangan är kanonbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 jag har svårt och få tag på alla avsnitt. har bara hittat 9 hitills.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 jag har svårt och få tag på alla avsnitt. har bara hittat 9 hitills.. Jag har en stark känsla av att det är för att det bara finns nio subbade ännu. Finns bara det på animesuki i alla fall. Även jag har bara "köpt" nio än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg