Zaphod Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Jag har sett en bit på animen Victorian Romance Emma, och är helt frälst. Har även varit elak och laddat ned scans ifrån mangan. Men tittade bara på dom och insåg att jag vill ha den riktiga mangan. Men till mitt problem, jag hittar den inte att köpa någonstans, så jag funderar på vart jag kan beställa den? Kaoru Mori är skaparen, och den heter Emma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Eftersom den inte är licenserad så antar jag att du borde söka dig till en affär/webbsida som säljer importerad manga. Exempelvis Sunai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Då var det jobbigare, eftersom mina japanskakunskaper sträcker sig till steg 1 på gymnasienivå. Alltså, rätt obefintliga. : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Eller så gör du som jag då mina japanska kunskaper inte räckte till. Jag lyckades läsa fem volymer av Pichi Pichi Pitch som jag lånat av en klasskamrat med hjälp av en fanöversättning som jag skrev ut och kollade på samtidigt som jag följde serierutorna B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg