shinji-kun Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 tekken 5 kom ju ut igår som jag hoppas att många redan vet, själv åkte jag och köpte det på direkten. jag har precis låst upp alla karaktärer och är helt förtrollad av devil jin XD. är det någon mer som köpt det och är lika fäst vid det som alla andra tekken spel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Beställde japanska utgåvan nyligen. Riktigt bra spel men får se om jag kommer spela det så jättemycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Jag ska köpa det snart => Tycker mycket om fightingspel, Tekken är en av favoriterna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 jag vet det, fick en tidning och så attt de sålde spelet. dock är inte jag så förtjust i tekken, men det är speldugligt. (mest för att jag suger på det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Har bara spelat Tekken 4 så jag antar att jag inte har världens bästa upplevelser av spelserien. Men nåt #5 blir det nog inte för min del. Dock ser den demoniske Jin grymt cool ut på bilderna jag sett. Håll utkik i min galleritråd på Konstplanket framöver. Inte omöjligt att det blir lite Jin-fanart där framöver... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Har bara spelat Tekken 4 så jag antar att jag inte har världens bästa upplevelser av spelserien. Men nåt #5 blir det nog inte för min del. Dock ser den demoniske Jin grymt cool ut på bilderna jag sett. Håll utkik i min galleritråd på Konstplanket framöver. Inte omöjligt att det blir lite Jin-fanart där framöver... Anä, det är synd att du spelade 4an faktiskt med tanke på att det är seriens absolut svagaste del. Den är faktiskt rent ut sagt dålig. Tekken 5 går tillbaka till trean mycket mer och vi vet ju alla hur hyllat trean är. Tekken 5 är ruskigt bra, så gillar man fightingspel - Beat 'em up! - Så ska man köpa det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Vet inte om det blir någe Tekken 5 för min del heller, har alltid tyckt att Tekken spelen har varit sega på något sätt. I rörelser specielt, jag gillar Tekken men som sagt så tycker jag att det är segt att spela. Någon annan som upplever det så? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Tecken 5 är magiskt. Hur kul som helst. 4:an var ingen höjdare som elgen påpekade men döm inte hela serian efter den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Jag tvivlar på att det kan komma upp i samma klass som Guilty Gear-serien... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Jag tvivlar på att det kan komma upp i samma klass som Guilty Gear-serien... Beror väl egentligen ganska mycket på vad man föredrar. Är ju ändå rätt stor skillnad på 3D och 2D-beaters. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Jag tvivlar på att det kan komma upp i samma klass som Guilty Gear-serien... hell no! Men det är 2d, och all vet att 2D>3D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet juli 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2005 Hur får man Devil Jin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 spela ca 200 matcher i story mode eller klara devil whitin.... verkar som hälften av gänget är som mina tråkiga kompisar xD men men själv spelar jag mest som azuka.. hon har en atack bug så att hon kan ha ihjäl fienden atan att han kan göra nåt >=) men d e bara nödfal jag anväder den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Jag fick devil jin genom att klara spelet med alla karaktärer. Favorit karkatärern är såklart Azuka bra på att slåss och så har man ju något att titta på när man gör det ;) Bonus dräkten for teh win ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 borde nog köpa de snart, har från 3:an upp till 4:an. De sägs ju att grafiken ska vara mycke bättre :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Riktigt härligt spel! Har inte spelat 4an men trean är riktigt bra, enligt mig. Ska önska mig Tekken 5 på min födelsedag :) När jag testade femman så tyckte jag det var helt mega-super ballt, och det tycker jag fortfarande! Har dock inte kört Story Mode, bara VS. och Devil Within, som inte var nån höjdare precis... aja grafiken slår ju det mesta inom PS2 beat 'em up hittils iallafall, och det är gameplay a' la Tekken 3, inget wannabe Dead Or Alive 3 spel som jag tycker blir lite klyddigt med att man blir nersparkad från höjder... eller det är kanske bara fräckt... iallafall 3d världen känns lite inte-beat-em-upig. Men men... jag kan bara längta till min födelsedag :)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Har dom fixat det otroligt fula håret från Tekken4? Störde mig nåt enormt på det när jag splade :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Uh... jag vet inte, har aldrig spelat Tekken 4, men om det är till någon tröst så ser grafiken (inklusive håret) riktigt bra ut :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 menar du håret i almänhet eller syftar du på någon särskild frisyr? själ har tycker jag inte det är något fel på håret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Det långa flaxiga håret. Det såg väldigt onaturligt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 e de nåra nya gryma karaktärer i 5:an? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Tackar vet jag Street Fighter II. "HADOKEN!" K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Tackar vet jag Street Fighter II. "HADOKEN!" K. Det enda bra fighting spelet jag någosin har ägt och kommer äga. Testade Tekken 5 på EB Games för några dagar sedan, blev inte imponerad förutom det fina sceneriet under striderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Det lustiga är att Virtua Fighter 4 har fortfarande snyggare grafik än Tekken 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Jag har inga pengar,så näpp,inget Tekken 5 än för min del.Och så måste jag använda brorsans PS2,vilket inte är så lätt... Har spelat 2:an och 3:an,och älskar båda.Karaktärerna är underbara <3 Speciellt Eddy,Hwoarang och Xiaoyu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg