Genma Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Undertecknad var på bio i Ginza, Tokyo, för ett par timmar sen. Innan filmen visades ett antal trailers på kommande filmer och ibland dem en på en kommande Touch-långfilm! Filmen ifråga är en spelfilm men tyvärr fanns inget datum i smakprovet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Ursäkta mig, men Touch spelfilm -- uägh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Ojojoj, later ratt roligt. Touch ar skont. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Finns det inte arton filmer redan? CA ska släppa den sista episode strax vad jag hört... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juli 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Finns det inte arton filmer redan? CA ska släppa den sista episode strax vad jag hört...Det finns drygt 100 episoder av TV-serien ja. Fyra animerade filmer finns det också men detta är en spelfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Det finns drygt 100 episoder av TV-serien ja. Fyra animerade filmer finns det också men detta är en spelfilm. Enligt [...] finns det fem filmer , två OVA och sedan har vi 101 episoder varvav 100 har CA släppt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Det finns drygt 100 episoder av TV-serien ja. Fyra animerade filmer finns det också men detta är en spelfilm. Enligt [...] finns det fem filmer , två OVA och sedan har vi 101 episoder varvav 100 har CA släppt. genma > [...] :P *huhu* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 genma > [...] :P *huhu* generellt sätt. [...] > all Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg