kakan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 6217&&ref= Är detta något att se? Jag tycker iaf att det verkar intressant. Någon som sett Saiyuki och har lust att dra en snabb recension? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Aldrig hört talas om, och isåfall kan den inte vara mycket att hänga i julgranen. Korinthian. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Aldrig hört talas om, och isåfall kan den inte vara mycket att hänga i julgranen. Korinthian. Uhm...? Jag läser mangan av Saiyuki och den är verkligen ett guldkorn. Absolut en favorit, och jag har länge tänkt beställa animen, men det har inte blivit av. Jag har skymtat lite om den i tidningar annars, och har för mig att den blev utsedd till årets nykomling, eller något liknande, förra året av någon tidning ^^ så den borde va något att ha, men jag har faktiskt ingen aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Personligen har jag inte sådär kanonmycket till övers för den, mest typisk pojk-slagsmålsstandard fast i fantasymiljö. Men visst, det var ganska frän design på saker och ting, och jag kan knappast påstå att jag djupdök i intrigerna, så sätter man sig in i dem kan den säkert bli något att bita i. Men jag tror faktiskt att huvudmålgruppen är flickor; det var väldigt mycket omvänd Love Hina över den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 hmm jag skulle inte rekomendera att du köper den bara om du gillar DBZ elelr nåt liknande.. den upprepar sig hela tiden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Nåväl, det vart FMA vol3 istället för Saiyuki ;) Men jag kommer nog kanske skaffa pocket vol1 av Saiyuki bara för att få en liten inblick av den för att senare kunna avgöra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Av någon underlig anledning har jag nu sett det första avsnittet av Saiyuki och har 4 avsnitt kvar att se. Serien var faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig, men å andra sidan så vet jag inte om den håller samma tempo hela vägen ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Jag kan meddela att animen inte håller lika hög kvalité som mangan eftersom det framstår som att dom haft en ganska låg budget men den är ändå en bra serie. Det som gör den ännu bättre är att den är baserad på Resan till Väst som är riktigt trevliga saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg