Skatan Milla Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 uppdatering Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 De 2 nya Bilderna var Fina men nu ska du få lite kritik:) Klätter tös: ena skinkan(rumpan) ser mindre ut en den andra men ja vet att hun sträker ut benet men den borde ändå vara lite tjockare. Magiker: i profil så är han inte så lik den andra bilden som var frammifrån. mussan sitter längre ner Tex, men kanske har han drat ner den lite i profil ;) Tycker du har en grymt skön stil på dina figurer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Som han där uppe sa, så är baken lite mystisk. Håret ser bara påklistrat ut eftersom man ser skallen och axlarna och halsen igenom. Design...bra. Lite hopjunden pose på den andra, kanske för de säckiga kläderna. Hur som helst ser helkroppsbilden ut som en tjej och den andra som en kille (fråga inte varför ;) ) Staven är hur som helst mycket fin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Uppdatering Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Ähum... "Jungle wa itsumo *mummel mummel*" är det väl. Inte för jag sett den men känner igen karaktären. På tjejen var skuggorna bra, svampens skuggor har du glömt lite på fläckarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Cellshading... hur orkar ni! Det är ju hur svårt som helst! Hur som helst tycker jag stilen är rätt fräsig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Ähum... "Jungle wa itsumo *mummel mummel*" är det väl. Inte för jag sett den men känner igen karaktären. På tjejen var skuggorna bra, svampens skuggor har du glömt lite på fläckarna. Hoppsan sa, det såg jag inte ^^; Men det var rätt som du sade, det är "Jungle wa utsmo Hale no Guu" så du får en kaka av mig *ger Mustela en kaka*. Cellshading... hur orkar ni! Det är ju hur svårt som helst! Hur som helst tycker jag stilen är rätt fräsig. Cellshading går ju 300 ggr fortare än att photoshoppa något, därför cellshadar jag för jag är en riktigt lat en ^^ Jag gillar också stilen, därför var jag tvungen att göra Guu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Men det blir inte bra :S Tycker alltid att det ser fel och kladdigt ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Men det blir inte bra :S Tycker alltid att det ser fel och kladdigt ut. Tycker du det innan du blir klar med bilden? För annars är det så (tycker jag) att man ser inte det vackra med celshading förns hela bilden är färdig. Men sedan är det ju så att jag faktiskt inte är så himmla bra med celshading, men övning ger färdighet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Uppdaterad med en bakgrund Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 *ger Mustela en kaka*. Tackar Tackar. http://img396.imageshack.us/img396/9329 ... get7pc.jpg Bakgrunden är väldigt enkel, simpel. Ser inte ut som det är gräs t.ex. Utan bara betong med spilld färg på. Men jag antar att det inte är det som man ska fokusera på i den bakgrunden. Tjejen var det bästa med bilden. Men vad är det där för katt egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Men vad är det där för katt egentligen? Det är en katt som lever i Guu's mage ^^ angående bilden så har jag bara gjort alting så simpelt som möjligt, det var den stilen jag ville ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Uppdaterad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2005 Uppdaterad med 2 bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 17, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2005 Fint, men tjejen med yxorna/vapnen ha väldigt märkliga armar, de ser ut att vara ihoptryckta där uppe vid axeln. På den andra bilden så ser axelbanden eller vad det är ut att flga en bit ut från rmarna på henne, det kanske är meningen men jag fan det lite konstigt när jag kollade närmare. Annars mycket bra tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2005 På den andra bilden så ser axelbanden eller vad det är ut att flga en bit ut från rmarna på henne, det kanske är meningen men jag fan det lite konstigt när jag kollade närmare. Det ska se ut så, det finns faktiskt ett sådant klädesplagg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet oktober 17, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2005 den första var det lite stel pose på och det ser ut som bena går upp i magen på henne annars bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg