Hoppa till innehåll
Anime.se

Skatan Milla's Galleria (2 nya|16-Okt)

Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

De 2 nya Bilderna var Fina men nu ska du få lite kritik:)

Klätter tös: ena skinkan(rumpan) ser mindre ut en den andra men ja vet att hun sträker ut benet men den borde ändå vara lite tjockare.

Magiker: i profil så är han inte så lik den andra bilden som var frammifrån. mussan sitter längre ner Tex, men kanske har han drat ner den lite i profil ;)

Tycker du har en grymt skön stil på dina figurer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som han där uppe sa, så är baken lite mystisk. Håret ser bara påklistrat ut eftersom man ser skallen och axlarna och halsen igenom. Design...bra.

Lite hopjunden pose på den andra, kanske för de säckiga kläderna. Hur som helst ser helkroppsbilden ut som en tjej och den andra som en kille (fråga inte varför ;) ) Staven är hur som helst mycket fin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...
Ähum... "Jungle wa itsumo *mummel mummel*" är det väl. Inte för jag sett den men känner igen karaktären.

På tjejen var skuggorna bra, svampens skuggor har du glömt lite på fläckarna.

Hoppsan sa, det såg jag inte ^^;

Men det var rätt som du sade, det är "Jungle wa utsmo Hale no Guu" så du får en kaka av mig *ger Mustela en kaka*.

Cellshading... hur orkar ni! Det är ju hur svårt som helst! Hur som helst tycker jag stilen är rätt fräsig.

Cellshading går ju 300 ggr fortare än att photoshoppa något, därför cellshadar jag för jag är en riktigt lat en ^^

Jag gillar också stilen, därför var jag tvungen att göra Guu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det blir inte bra :S Tycker alltid att det ser fel och kladdigt ut.

Tycker du det innan du blir klar med bilden?

För annars är det så (tycker jag) att man ser inte det vackra med celshading förns hela bilden är färdig.

Men sedan är det ju så att jag faktiskt inte är så himmla bra med celshading, men övning ger färdighet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*ger Mustela en kaka*.

Tackar Tackar.

http://img396.imageshack.us/img396/9329 ... get7pc.jpg

Bakgrunden är väldigt enkel, simpel. Ser inte ut som det är gräs t.ex. Utan bara betong med spilld färg på. Men jag antar att det inte är det som man ska fokusera på i den bakgrunden. Tjejen var det bästa med bilden.

Men vad är det där för katt egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fint, men tjejen med yxorna/vapnen ha väldigt märkliga armar, de ser ut att vara ihoptryckta där uppe vid axeln.

På den andra bilden så ser axelbanden eller vad det är ut att flga en bit ut från rmarna på henne, det kanske är meningen men jag fan det lite konstigt när jag kollade närmare.

Annars mycket bra tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter