zaffe Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 du får det att låta som om det är tråkigt att rita bröst >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Det stora problemet med riddarkvinnan är fötterna. Annars ser resten av anatomin bra ut. Förutom det tidigare nämnda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Håret var vi överens om i alla fall ;D Angående Knightess. Mycket bra detaljarbete här. Men anatomin stämmer inte helt på flera ställen, armarna ser t.ex. inte bra ut. Och brösten som tidigare nämnts. och vad är det med dom där öronen? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Ni kommer alldrig få veta varför öronen är som dem är! Hemligheten dör med mig! Men här kommer ännu en uppdatering ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 18, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2005 Häxan: Folds folds och återigen folds... var är dem? Bara för att det är en kappa så försvinner inte vecken, om det inte nu är gjord av någon metal. Allt annat får ni andra ta. Annars, bra försök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 tycker att alla bilderna var riktigt bra :D ser fram emot mera bilder från dig :D du har talang :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Oj! Jag vill inte låta elak, men äntligen får man se rejäla förbättringar hos dig! Det har legat lite på samma nivå ganska länge, men nu syns det att du faktiskt har kommit en mycket bra bit på vägen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Jo jag kände också att det hade legat och släpat ett tag, men efter att jag hade tagit en paus i en månad eller så så verkade det gå bra. Jag börjar få till det här med proportioner mycket bättre nu än innan iallafall. I sinom tid så kanske även jag kan rita riktigt snygga saker :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 Riktigt snygga! :DOch söt chibi! ^^ Håller med dig, Krikke! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2005 update, igen, som vanligt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Katthalsband!!!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 You know it ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Verkligen fin! Jättebra detljarer. Det felet jag kan hitta är att örat kanske sitter för högt upp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Första Augusti Grej, uppdatering ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Bra: Ansiktet, vecken och kläddesignen ser mycket bra ut. Mindre bra: Håret ser tråkigt ut när det bara hänger sådär, jag tror det skulle bli bättre om du "klumpade ihop" det mera och inte gjorde så många hårtestar med samma form, längd och storlek. Variera mer. Örat sitter lite för långt upp. Halsen kan vara aningen för lång. Låter som mycket kritik, men det var inte så mycket egentligen... Jag tycker fortfarande att du har förbättrats mycket helt nu. Fortsätt så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Jag blev heller inte nöjd med håret, framförallt för att det är så svårt att skugga det när man använder flash. Hade jag gjort om figuren så hade jag klumpat håret mer. Jaja troligen så kommer jag rita henne fler gånger. Angående halsen så skulle du ha sett den innan jag kortade ner den o.O Att örat satt för långt upp fick jag höra på skissen men jag glömde fixa till det vilket var klantigt av mig. Men tack för komplimangerna, att höra att man förbättras är faktiskt det bästa man kan som artist i mina öron. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Uppdatering igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Jag gillar tvåan ;) Den första ser som du själv skrev för stel ut, det ser ut som om hon sitter ner..på nåt konstigt sätt om du förstår vad jag menar.. Fyran gillar jag också, men hans ansiktsuttryck ser ditklistrat ut, den passar liksom inte riktigt in på nåt sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Jag ska iväg och hinner inte komma med någon avancerad kritik... sista var finast. *återkommer* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 stel pose på de flesta och "har dig i siktet" har handen för ansiktet....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 *gråter* hur kan du rita så otroligt snyggt!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Bild ett ser så stel ut för att INGEN (möjligtvis någon som vill få sin deo att torka...) har armarna ut sådär ifrån kroppen. Bild två gillar jag mycket! Det enda som ser lite konstigt ut är ögat som blinkar, massor med ögonfransa, jag vet inte... Bild tre, ehum... är tröjan lite genomskinlig eller?? Hur som helst så är kläddesignen fin, fast något ser konstigt ut, kan inte sätta fingret på avd det är ;) Bild fyra, mycket snyggt! Peta dit skorna bara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 stel pose på de flesta och "har dig i siktet" har handen för ansiktet....... På "har dig i siketet" så är det meningen att handen ska vara för ansiktet. Bild ett ser så stel ut för att INGEN (möjligtvis någon som vill få sin deo att torka...) har armarna ut sådär ifrån kroppen. Bild två gillar jag mycket! Det enda som ser lite konstigt ut är ögat som blinkar, massor med ögonfransa, jag vet inte... Bild tre, ehum... är tröjan lite genomskinlig eller?? Hur som helst så är kläddesignen fin, fast något ser konstigt ut, kan inte sätta fingret på avd det är Rolling Eyes Bild fyra, mycket snyggt! Peta dit skorna bara! Bild 1. Jo jag vet jag är inte nöjd med hur den bilden blev alls, jag gillar faktiskt inte en enda sak med den. Bild 2. Japp det var ett litet experiment, jag ville helt enkelt testa om det funkar med ögonfransar. Jag tycker det funkade okej men jag vet inte om jag kommer använda dem igen ^^; Bild 3. Tröjan är inte genom skinlig, det är obortsuddade riktlinjer som ligger där och lurar ögat. Men jag tackar för komplimangen ang kläderna. Bild 4. Jag skulle ha ritat skor om det inte vore för en sak, pappret tog slut där ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Bild 4. Jag skulle ha ritat skor om det inte vore för en sak, pappret tog slut där ;) Naaaw...gjorde det det? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Det händer ofta för mig att jag börjar rita för långt ned på pappret så att gubben ej får plats. Dålig vana som måste bekämpas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg