Skatan Milla Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 ...............{}~:Skatan Milla's Galleria:~{}............... Välkommen till gallerian, här hittar du bilder som är ritade av just mig. Hoppas att du gillar dem och det skadar ju alldrig om du lägger en kommentar heller. ----------------------------------------------------------------- Här kommer 2 nya som jag ritat på tåget. En tös och en tös ----------------------------------------------------------------- Gammla: 21a sept Kimiko 3dje sept Guu, bakgrund 31a Augusti Guu 18e Augusti Klätter tös 18e Augusti Magiker 14e Augusti Hoppande, pistolviftande tös 14e AugustiJag har dig i sikte 14e AugustiHär Ar hon igen 14e AugustiOch är är han 01a AugustiMilla Färglagd 27e JuliMilla skiss 17e JuliHäxa 16e JuliRiddarinna 14e Juli Chihiko Färglagd 11e Juli Hukad snubbe 11e Juli En äldre Chihiko, som är omgjord 08e Juli Skuttande tös 3dje Juli Arg tjej 3dje Juli Modern? 3dje Juli Huvud och chibi 28e Juni Beatrix Kiddo! 27e Juni Poserande tjej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Ohh, en klar förbättreing, helt klart! Lite stel pose kanske, men annars ser det väldigt bra ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Mycket bra arbete med detaljerna, anatomin stämmer, med undantag för att det skulle behövas lite mer "kurvatur" på smalbenen och knäna samt överkroppen (inte brösten utan på sidan där ryggen "börjar" om man säger så.) En aning bredare axlar hade inte skadat heller. Men som sagt, en förbättring, och en förbättring är alltid en förbättring... eller nåt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Uppdaterad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Den var snygg förutom att näsan var lite väl stor. Jag antar att du har tecknat av (fått inspiration) av Kill Bill vol. I fodralet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Precis, det är det som är meningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 okej, hm.... benen saknar lite former, också ser handen som håller i svärdet missbildad ut, men jag antar att det inte behövs ett geni för att räkna ut att det är svårt som attan att rita händer som ser bra ut. Hur som helst, bra med aktivitet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Japp, händerna ser lite missbildade ut, men som Mustela sa: det är svårt som attan att rita händer som ser bra ut. Benen ser stela ut, dem behöver mer former. Nu är ju inte jag en mästare på att teckna ;) men jag kan ju iaf kritta, alltid bra med sånt.. Oj, nu babbla jag visst på där på slutet ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Uppdaterad igen, nu med 3 bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Riktigt snygga! :D Och söt chibi! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Updaterad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2005 Den är snygg :] Men jag tycker att öronen inte passar in genom att vara för hängiga.. Dem skulle passa bättre på en ledsen karaktär och hon ser snarare glad ut. Men den var som sagt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Och uppdaterad igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 27/06 Poserande tjej Kvinnlig Mr. Bean. "Vem är jag? Vad gör jag här? Vart är jag på väg? Varför rör sej min hand av egen vilja?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Ojojoj, vad mycket nytt sedan jag var här sist :D okej, då börjar vi: SadTiredChibi: Det jag gillar mest med den här bilden är ögonen, mycket annat finns inte att påpeka. StaticWithBag: Statisk var ordet. Men ansiktet är mycket bättre än posen iaf. WaterSplashed: Nu undrar jag varför det inte finns en näsblodssmiley :D JumpAndPointColored: Väldigt bra rörelse och färgläggning. Det enda "felet" är att den pekande armen saknar perspektiv/djup. ActionPose: Fin bild. Men händerna ser inte ut att sitta fast på armarna riktigt. Men generellt mycket fina bilder. Fortsätt med det bra arbetet ;) *EDIT* Såg nu att du editat in en remake. Den var ju ett antal gånger bättre må jag säga. Vad jag också kan säga om denna bilden är att armarna ser för långa ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Korinthian, Det är frågor som för alltid kommer ligga obesvarade. Tack för kommentaren Mustela, sällan man får några nu för tiden. Men det finns ju vissa trogna ^^ Uppdaterad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Och uppdaterad ännu en gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Tack för kommentaren Mustela, sällan man får några nu för tiden. Men det finns ju vissa trogna ^^ Man gör så gott man kan ^^; Den nya färgade bilden var verkligen bra färglagd. Bra ljussättning på kläderna och håret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Hmm, jo den färglaggda var bra, men vissa saker bör du öva på. Såsom ljusättningen. Jag vet att Mustela sa det motsatta men ljusättningen är inkorrekt på vissa ställen. På vänstra benet finns det en highlight som inte överenstämmer med resten av kroppen, dessutom finns det ljus på den högra fotens bakdel. Visst, det kan vara någon avancerad multiple highlight shading, men försök göra det enklare. Tänk också på att jämna ut det hela med ljusättningen, egentligen är det skuggningen som dominerar, sa ta det lite lätt med de ljusa delarna. Annars, jättebra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Beatrix Kiddo! > Märks att du haft Kill bill omslaget som mall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Riktigt snygg färgläggning! Särskilt håret ser jättefint ut. Ska jag anmärka på nånting är det highlightsen på brösten. Dom ser väldigt platta och hängiga ut när ljuset är så lång ner och så rakt över. Ljuset i resten av bilden verkar komma från vänster så högdagern på brösten borde också vara mer till vänster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2005 Makaroni, PsychoCaptain: Jo jag vet att jag inte är så himmla het med färgläggning, men övning ger färdighet. Och jag hoppas på att öva mycket på det i den näörmaste framtiden. Jag har redan en bild i huvudet som jag planerar på att rita snart och den kommer troligen också bli färglagd så se fram emot den. sepeMuLLe: Japp jag älskar Kill Bill, serious buissiness ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2005 Och här är ännu en uppdatering Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Ooooh! Sista var riktigt snygg! Men även på denna sitter brösten lite för långt ner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2005 Jag måste verkligen lära mig det där med att rita bröst. Även om det är mot min vilja måste jag rita dem så ofta jag kan. Och studera dem så mycket jag kan, fufufu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg