Cupcakeillon Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Moshi moshi! (eller hur jag nu borde hälsa...;P..Har alltid lust att säga så..^^) Erhm, nåja..över till att bli seriös.. Är det någon som vet var man kan få tag på Inu-Yasha dräkter?.. Jag har sökt nätet runt i flera månader och kan inte hitta nåt som verkar bra...Antingen är priset väldigt dyrt (jag vet att det brukar va dyrt) eller så är varan ganska...underlig.. Nån som kan hjälpa mig? ^^'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juni 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Är det verkligen ingen som kan hjälpa mig?...u.u' Jag vill så gärna ha svar på var jag kan hitta cosplay dräkter från Inu-Yasha!! ..u.u' Snälla, hjälp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Att köpa Cospay kläder som är färdig tillverkade är dyrt, gör egna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Det finns säkert nån skräddare som du kan fråga, dvs om det inte är det überstora svärdet du vill åt. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Ehm alltså.. Jag vet..(SOM JAG TROR ATT JAG FAKTISKT SAGT) att Cosplay kläder är dyra!! Jag skulle gärna sy dom själv om det inte vore så att jag inte hittar nåt mönster...^^'..men får väl försöka efter hjärnan då..^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet juli 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2005 Ehm alltså..Jag vet..(SOM JAG TROR ATT JAG FAKTISKT SAGT) att Cosplay kläder är dyra!! Jag skulle gärna sy dom själv om det inte vore så att jag inte hittar nåt mönster...^^'..men får väl försöka efter hjärnan då..^^' Konsten med Cosplay är ju att sy dräkten själv med mönster som du har gjort själv. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 www.ebay.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 jag tror att det var någon som sålde ett inuyashahalsband på tradera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Nu är jag inte helt hundra på detaljerna i Inu-Yasha's dräkt, men den är väl inte sådär tokigt svårt att sy? Titta runt efter mönster http://www.folkwear.com/asian.html har en del japanska kläder, man kanske kan ändra på dem. Jag har iaf sett massor med Inu-Yasha cosplayare, så du kan ju söka efter bilder på Google också och se om någon har lagt upp en liten beskrivning av hur de gjort sin dräkt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juli 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Nu är jag inte helt hundra på detaljerna i Inu-Yasha's dräkt, men den är väl inte sådär tokigt svårt att sy? Titta runt efter mönster http://www.folkwear.com/asian.html har en del japanska kläder, man kanske kan ändra på dem. Jag har iaf sett massor med Inu-Yasha cosplayare, så du kan ju söka efter bilder på Google också och se om någon har lagt upp en liten beskrivning av hur de gjort sin dräkt Tack så hemskt mycket för tipset! ^^' Jag vet att det inte borde vara så toksvårt att sy en dräkt...Jag ska försöka..^^'..eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-matrim- Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 mycket i cosplay vär går att få tag i liknande plagg som kandifieras, ett bra tips för personer som nite är sp bra på nål och tråd, typ... jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Inget vet nåt ställe där det sett mönster på Inu-Yasha dräkter? X'3 *beronde..* Men iallfall nåt ställe där det finns mönster på hakama borde kul att ha.. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Inget vet nåt ställe där det sett mönster på Inu-Yasha dräkter? X'3*beronde..* Men iallfall nåt ställe där det finns mönster på hakama borde kul att ha.. ^^' Om du är i krokarna kan du kolla till TEGNERGATAN i stockholm. Jag köpte min kimoto där och den är japanese-made, så det är bra kvalite. Affären på tegnergatan eller ( asiatiska torget ) har allting importerat från japan såsom mat, porslin, kläder, godis, tidningar osv. Du kan hitta tyger där också som troligtvis går att skapa Inuyashakläder med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg