Swansong89 Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Någon som läst serien?? Själv äger jag Första boken Till er som läst den, är den värd att fortsättas på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paterli Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Nej, men vill jätte gärna läsa serien. Har hör mycket goda ord om den och försöker få tag på den nu. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Som jag skrev i anime-forumet tycker jag personligen att Saiyuki är ett riktigt guldkorn ^^ Sitter med volym 9 i famnen nu, och jag tycker helt klart den är värd att fortsätta köpa ifall man gillade den första volymen. Den blir bara bättre. Den har sålt väldigt bra i japan bland tjejer, och riktar sig väl egentligen främst till dem, men jag tycker ändå inte man kan säga att det är en typisk shoujo. Teckningstilen är riktigt mysig, och även om ansikten ser lite konstiga ut från vissa vinklar i början blir det snabbt bättre. Den är nio volymer lång, men i samband med att serien började släppas i en annan tidning istället, bytte den också namn till det så fantasifulla Saiyuki Reload, så den fortsätter i ytterligare några volymer där ^^ Så köp köp, och tänk sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg