Skatan Milla Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kittygirl.jpg Då var det dags igen då, Ken Akamatsu's Shinobu fick stå för inspirationen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Hah, när jag läste "Kitty" i topicen tänkte jag direkt på flickan i Carolyn Keyes böcker. Men sedan blev jag lite besviken över att det inte var hon, men bilden var fin ändå. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Du har börjat få till ögonen bättre. Jag skulle dock tro att det skulle passat bättre om du gjort ögonen i sig bredare (så de ser smalare ut) eller göra dem större. Ansiktet ser lite ihoptryckt enligt mig. ^^; Sedan små petitesser som jag inte orkar påpeka om. Annars tummen upp. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Kawaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! ÅÅÅÅÅh, vad den va söt...Kya! Lugn... Snygg bild du fått till där Skatan! Söt också, kya! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Jättefin bild. Tjejen ser ut att kunna dyka upp när som helst i MegaTokyo :) Det enda som är mindre bra är benen som är lite för smala och formlösa. Dom ser ut att sitta aldeles för långt isär. Håret och rosetten var mycket tjusiga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Du har börjat få till ögonen bättre. Jag skulle dock tro att det skulle passat bättre om du gjort ögonen i sig bredare (så de ser smalare ut) eller göra dem större. Ansiktet ser lite ihoptryckt enligt mig. ^^; Menar du då att göra själva ögat större så att pupillerna såg smalare ut, eller tvärtom? Det enda som är mindre bra är benen som är lite för smala och formlösa. Dom ser ut att sitta aldeles för långt isär. Jag märkte också det, men efter fö många utsuddnignar så tycktre jag att det fick bli som det blev annars skulle det bli så himmla kluddigt där. Tack för kritiken och komplimangerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg