Miyuki Skrivet juli 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2005 "Seeing" is believing. Har länge sysslat med ockultism o fått uppleva både det ena o det andra. Med lite kunskap o sunt förnuft slipper man frukta det mesta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 var ute på vårat sommarställe...när jag titta upp mo himelen såg jag en ljusboll som dela på sig....innan den bara försvann aja...kan ha varit en tjärna men....dom brukar inte dela på sig när dom faller va??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juli 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2005 Ljusklot är väl Ufon. Typ det vanligaste eller? Ijallafall på Discovery Channel (rätixerad vid den kanalen). En läskig grej hände härom dagen när jag satt och tjattade med Ivan. Läskigt barnskrik O_O jag har ingen anning om vart det kom ifrån. När jag skulle sätta på micen så Ivan skulle kunna hörat. Var det borta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 vet inte om det här hör hit, men jag brukar känna mej bevakad av nånting nästan jämt på natten x.x och ibland hör jag röster när det inte är någon hemma O.o; blir lite fundersam på vad fan det är. antagligen så är jag helt koko i bollen eller bara paranoid XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Ibland när jag sitter på mitt rum o gör typ vad som helst, ritar lr läser lr nåt så kan jag helt plötsligt tycka mig se en svart gestalt i dörröppningen och det får mig verkligen att hoppa högt av chock ibland, tycker det kan vara äckligt och obehagligt och det slutar ofta att jag mår illa. Har aldrig berättat det för ngn eftersom jag tycker det är lite pinsamt kan komma vilken tid på dygnet och jag är alltid totalt oförberedd, sedan tycker jag att hela rummet vibrerar av spänning, på kvällen kan vara jävligt jobbigt faktiskt, först känner jag mig lixom iakttagen och när jag ska titta efter så hinner jag bara skymta en svart gestalt men sedan är det borta. Troligen så är det bara min fantasi som skenar iväg men ändå lixom...dumma hjärnan som har en del som hittar på läskiga saker - och en annan del som låter sig skrämmas av det. >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 jo du nille sånt är bara konstigt x.x; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Dejavu har jag haft en hel del... men nu menar jag iunte sådär minut dejavu... Utan det kan vara en hel dag som går där allt känns som det hänt innan typ, Eller några timmar... och då är det exakt allt som känns som om det hänt innan... Sen har jag nog en del av det där Lucid dreaming som pratades om... Inte att man vaknar men inte kan röra sig utan är alltid medveten om mina drömmar och att det är drömmar... är typ utanför kroppen kännsla i drömmarna och koncentrerar jag mig kan jag styra åt vilket håll mina drömmar går, Kan även uppta avbrutna drömmar om jag somnar om... även om jag vart vaken upp till en timma... Lite creepy men samtidigt väldigt kul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 5, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2005 Lasse_Kroner: Jag kunde också upta avbrutna drömmar förut, det är ganska häftigt faktiskt, men av ngt skäl så kan jag inte det längre :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akane-chan Skrivet juni 18, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2013 jag måste berätta en jädra sjuk grej som jag brukar vara med om emellan åt...jo det är så här att ibland när jag sover, drömmer jag att mitt medvetande vaknar, men inget annat funkar, jag kan inte öppna mina ögon, inte röra mig, inte prata ingenting, vad ännu värre är, är att jag kan höra att folk är upp i huset och gör frukost och sånt, men jag kan inte få kontakt med dom hur mycket jag än försöker. Drömmen brukar sluta med att jag anstränger mig allt vad jag pallar för att vakna, eller försöker helt enkelt somna om... Till slut brukar jag lyckas, men jag kan lovar er, det är ruskigt obehagligt... usch... Detta låter ju som sömnparalys... inte helt säker dock, då du skriver att du inte kan öppna ögonen. 'Iallafall, när man sover så förlamas alla musklerna i kroppen utom ögonen och tungan. Därför kallas det REM-sömn(rapid eye movement) anyways, om du vaknar och bara hjärnan har vaknat, så att du är vid medvetande, men kroppen är förlamad, är det sömnparalys. Kort sagt, kroppen sover men hjärnan är vakenC: Därför kan du inte röra på dig eftersom alla musklerna är förlamade, men du kan höra och sånt ändå^^ OnT; Har inga riktiga skrcäkhistorier, men man rkar ut för mycket när ens bästa vän är utbildad schaman, och säger sig ha kontakt med andar och sånt^^ Man blir ju lite paranoid emellanåt av det, särskilt som man är en sån räddhare...:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 20, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2013 Swansong89 kommer nog inte ta del av din analys, han har inte loggat in på sju år... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akane-chan Skrivet juni 22, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2013 Haha jo det förstås... känns som jag borde titta mer på de som skrivit innan jag gör ett inlägg<___> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juni 25, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2013 Härligt att det kommer någon ibland och bumpar alla 5-6 år gamla trådar så det händer något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg