trIIger Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Hej allihopa jag skulle vilja ha några tips och sånt från några av dom erfarna (speciellt Zaffe och PshycoCaptain för jag Diggar deras stil Stil ) Kan nå skicka lite bilder på anatomi på era bilder så jag lär mig lite av er :D Tack i förhand Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 http://www.polykarbon.com/tutorials/index.htm Skitbra sida om anatomi..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 jag tror han vill ha Zaffe och Pc´s anatomi . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Det är väl bara att titta på deras teckningar för att se hur de ritar, behöver inte en specialgjord tutorial för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 jag tror han vill ha Zaffe och Pc´s anatomi . . . Vet det! fast det är mycket bättre om man ritar från verkligheten och det finns skitbra sidor om anatomi i internet, det är bara söka!!! *Sök, så skall du finna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Tack! men ne pallar inte att göra några bilder, kolla de bilder jag redan gjort! finns inga tips på raka arm, har ju inte änns sett hur du ritar!! TRÄNA enda tips jag kan ge! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Träning blir lättare om målet är att rita nakna bruttor iklädda så lite som möjligt. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Ett tips är att när du övar på en sak så se till att komma ihåg det. Att bara sätta sig ner och rita av någon som poserar (kroki) eller något annat angående anatomi och samtidigt inte bry sig om varför det ser ut som det gör så kan du glömma att du ska lära dig något. Koncentrera på hur och varför det är som det är så ska du nog komma ihåg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2041 Zaffe tutorial. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Tack!men ne pallar inte att göra några bilder, kolla de bilder jag redan gjort! finns inga tips på raka arm, har ju inte änns sett hur du ritar!! TRÄNA enda tips jag kan ge! Säger samma sak. Det bästa när man lära sig anatomi är väll för övrigt att lära sig riktig anatomi (alltså som det ser ut i verkligheten, inte i serier) och sen när man kan det någorlunda skruva till den lite så det passar på mangafigurer eller whatever. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg