PsychoCaptain Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Har spelat Animal Crossing ett bra tag nu och fått tag i några stycken gamla Nintendo 8-bitars spel. Dom jag har är Balloon Fight, Donkey Kong, Exitebike, Pinball och Tennis, men jag misstänker att det fins fler. Är det någon som har nåt annat och i så fall skulle vilja dela med sig av det eller byta mot nåt av mina med hjälp av koderna man kan få av Tom Nook? Isåfall heter min stad Gilead och min gubbe Dork. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Vad sägs om att byta Tennis mot Clu Clu Land? Namn:Marcus Stad:Othello Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Jajamensan! Här är koden till Tennis: kbtTQi&C4q8ZEL wPjtFLjivicwzV Hoppas den funkar. Väntar med spänning på Clu Clu Land! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 De spelen jag har är Golf, Tennis, Donkey Kong och Dk Jr math. Dock tror jag inte att jag vill byta något (ifall ni skulle vara intresserad), men ni kan gärna få byta Super Tortimer mot något spel. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 De spelen jag har är Golf, Tennis, Donkey Kong och Dk Jr math. Dock tror jag inte att jag vill byta något (ifall ni skulle vara intresserad), men ni kan gärna få byta Super Tortimer mot något spel. :P Jo, kom igen! Jag skulle gärna vilja ha Golf. Super Tortimer kan du däremot behålla... Attans dålig humor han har borgmästarn. Skämta om nåt så viktigt som spel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Hum hum... sitter här och undrar vad Animal Crossing är för något spel. Kollade på hemsidan och det ser ut som nåt MMO spel? Hur får man tag på det? Köpa, eller ladda ner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Animal Crossing är till Gamecube så ladda ner det blir nog svårt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Animal Crossing är till Gamecube så ladda ner det blir nog svårt ;) haha... så sant, så sant :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 De spelen jag har är Golf, Tennis, Donkey Kong och Dk Jr math. Dock tror jag inte att jag vill byta något (ifall ni skulle vara intresserad), men ni kan gärna få byta Super Tortimer mot något spel. :P Jo, kom igen! Jag skulle gärna vilja ha Golf. Super Tortimer kan du däremot behålla... Attans dålig humor han har borgmästarn. Skämta om nåt så viktigt som spel ;) Hm. Det skulle förresten vara möjligt att byta bort Golf. Jag kom ju just på att man kan ju köpa ett nytt av Tom Nook. Mot Excitebike kanske? Sen är det så sant som det är sagt. Att ge bort ett spel som inte ens är ett spel (att det är första april är ingen ursäkt!) är lite för grymt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Visst, har ett Exitebike stående i källaren helt oanvänt. Byter hemskt gärna mot Golf eller Dk Jr math. Behöver bara namnen på dig och din stad då... Min stad heter som sagt Gilead och jag heter Dork. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Jag byter gärna Dk Jr Math mot Balloon Fight också. I alla fall, koden för Golf mot Excite Bike är: TGBLJ&QU7PJh&2 dA9vZYAwTLUjhj Min karaktär heter Alvin och min stad heter Mojneby. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Tack för Golf! Här är Exitebike koden Fs#5&XUXrHiVSw to9Sy%hgMd0axE Är osäker på om det är en nolla eller ett stort o på slutet. Du får testa båda. Balloonfight mot Dk Jr Math låter inte heller så dumt. Har inget Balloonfight just nu, men så fort jag har beställt ett så får du koden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Japp, det var ett stort O. (inte nolla) Här är koden för Dk Jr Math: sX#QEBbALGeZ77 g@j&B%MgOQOMRd Sen om någon av de där O är nollor vet jag inte riktigt. Du vet ju själv hur svårt det är att se skillnad. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Lessen att det dröjt så länge Tack för Dk Jr Math. Även om det var ett rätt tråkigt spel ;) Här kommer Balloonfight som jag lovade: uh#5aG&XXIXRS9 tzXdbk8MjKEvtA Ha så kul med ballongflygande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 PsychoCaptain: Vart bortrest ett tag, men här kommer hur som helst din kod till CluClu Land om du inte redan har fått tag på det själv :P sowQEj5TLGe27w 96BRt%MvOQCMVd Man får tacka så mycket för Tennis också, koden fungerade perfekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juli 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Tack för Dk Jr Math. Även om det var ett rätt tråkigt spel ;) Heh, jo. Dock kan det bli ganska roligt om man spelar två spelare och båda är rätt dåliga på att räkna. :P Tack för Balloon Fight. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 PsychoCaptain: Vart bortrest ett tag, men här kommer hur som helst din kod till CluClu Land om du inte redan har fått tag på det själv :P sowQEj5TLGe27w 96BRt%MvOQCMVd Man får tacka så mycket för Tennis också, koden fungerade perfekt. Koden till CluClu Land fungerade desvärre inte :( (provade både 0 och O på sista raden) Tack för Dk Jr Math. Även om det var ett rätt tråkigt spel ;) Heh, jo. Dock kan det bli ganska roligt om man spelar två spelare och båda är rätt dåliga på att räkna. :P Tack för Balloon Fight. Jepp, jag och syrrans pojkvän spelade mot varandra lite förut. Det var en sorglig uppvisning i dåliga mattekunskaper :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg