Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem är den värsta/jobbigaste karaktären inom anime

Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Sailor Storm: Nu är det så att rosa är bland det mest feminina som finns. Så egentligen borde jag avsky det. Men faktiskt, rosa är en ganska stilig hårfärg (Jag tänker främst på cibi-USA i Sailor moon).

Chibi-USA? Chibi-jänkare? Liten-jänkare? Humm.... Nu får jag läskiga bilder framför ögonen... Åh titta! Ett moln, och ett till moln.... och det... det.... HAAAGLAR!!!!

Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad.

Och vad sjutton är en Sas-uke. Jag menar, det var nog med fansinet som beskrev ett kärleksfärhållande mellan Gandalf och Karadras, men ett jäkla flygplansbolag? Och homosexuellt? Nä nu börjar det springa över alla gränser, här.

ROFL! *Ramlar av stolen* Farao vilka läskiga fantasier ni har. SAS-uke! Hahahahahahahahahahaha. Gandalf.... hohohohohohohoh..........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad.

Hur förklarar du då ditt bindestreck? Om han är tävlingsinriktad borde han vara Sas-seme och inte Sas-uke.

Förvisso, men det där är chigau namae no jutsu, en teknik för att förvilla motståndaren. Hans föräldrar lade den på honom när han var nyfödd.

Och vad sjutton är en Sas-uke. Jag menar, det var nog med fansinet som beskrev ett kärleksfärhållande mellan Gandalf och Karadras, men ett jäkla flygplansbolag? Och homosexuellt? Nä nu börjar det springa över alla gränser, här.
Mjo, så här är det: Naruto flyger med Sas-uke eftersom Ryanair-seme är för aggresiv i sin marknadsförning och att han inte fått någon bra bild av dem.

Nu börjar det bli lite väl OT. Nåja...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Sakura är ändå värst.

Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura..

Dessutom har hon rosa hår >:)

Och givetvis kom det ifrån personen med den rosa avataren.

Och nu för dom som grilla min avtar >:) : Jag tycker inte det är nåt fel på rosa hår. Det är skitcoolt på människor i verkligheten

Men på henne tycker jag att det bara blir löjligt. >:)

Och min avtar har inget med rosa att göra. Lämna den utanför det här.

Den är endast tagen för sin söthet, inget annat.

Var vänlig och återgå till ämnet, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske riskerar att bli hatad för det här men jag avskyr verkligen Shinji ifrån evangelion.

Kan man bli mer psykfall än honom liksom...

ALLA karaktärer lider av psykiska problem, vissa värre än andra. Det är en del av tjusningen... Själv ogillar jag Shinji för att han är en sån fjollig vekling...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kanske riskerar att bli hatad för det här men jag avskyr verkligen Shinji ifrån evangelion.

Kan man bli mer psykfall än honom liksom...

Som redan skrivet är, samtliga karaktärer i serien i fråga lider av psykiska problem. Vilket är en av anledningarna till att serien är så intressant som den är. Jag tycker att den psykiska framställningen av karaktärerna är underbar (hur dom är, varför dom är som dom är). Men som sagt. För att fullt ut kunna uppskatta de olika karaktärerna (och serien i stort), som exempel Shinji, måste man nog kunna identifiera sig med honom. Och vad har alla emot psykfall? De har väl också rätt att leva.

Ashtangi: Det där var den sämsta undanflykten för dubbelmoral jag hört i år. Grattis.

Om du kan bevisa att du är färgblind kan jag kanske tänka mig att ta den åsikten på allvar. I annat fall var det där bland det dummaste jag läst på forat över huvud taget (vilket det förvisso är ändå).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kan bevisa att du är färgblind kan jag kanske tänka mig att ta den åsikten på allvar. I annat fall var det där bland det dummaste jag läst på forat över huvud taget (vilket det förvisso är ändå).

Det här var intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det var väl då helvete vad ni ska vara på min avtar!

Kan du inte den oskrivna forumregeln? Man ska smasha på upplägg, och ditt var ju ett smash-upplägg så att det stänkte om det. Du påstår att du hatar rosa, och så är din egna avatar så superrosa som den överhuvudtaget kan bli. Det är inte mobbning, det är bara normalt forummunhugg.

Det är som om jag skulle säga "jag avskyr verkligen såna där animéer som är som gamla barnsagor". Då skulle folk verkligen börja slänga gliringar till min avatar. Inte skulle jag tycka det var konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Elwin_Baltia: Misströsta icke. I en sådan situation finns det bara EN sak att göra Införskaffa så mycket paper som möjligt, samt några kvalitativa pennor. Och kanske något sudd, eller så. Och sedan TECKNARDUSÅDETSPRÄNGSOCHBLIRÖVERTILLSFINGRARNAFALLERAVOCHBRINNERUPP!!!!! Sedan vill jag bara påpeka en sak. Alla som kan greppa en penna, för att sedan dra ett streck på ett papper, kan rita. Så det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är nog väldigt ensam om att tycka Vegeta är sämst.

Fast Dragonball hade inte varit lika bra utan han men han är ju helt...

KNÄPP!!!Asså han bara"Jag är bäst, Jag är starkast,Jag klarar mig själv"osv.Jag vill bara ta hans dumma skalle och nnnnggggg...!

P.S.Jag tycker han är rät ful me.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Elwin_Baltia: Misströsta icke. I en sådan situation finns det bara EN sak att göra Införskaffa så mycket paper som möjligt, samt några kvalitativa pennor. Och kanske något sudd, eller så. Och sedan TECKNARDUSÅDETSPRÄNGSOCHBLIRÖVERTILLSFINGRARNAFALLERAVOCHBRINNERUPP!!!!! Sedan vill jag bara påpeka en sak. Alla som kan greppa en penna, för att sedan dra ett streck på ett papper, kan rita. Så det så.

Det är sant som du skriver. :). Man kan inte få allt gratis här i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sant som du skriver. :). Man kan inte få allt gratis här i livet.

Seså. Sitt ner, börjat öva, inom tid kommer du kunna rita massvis med nackade Yoshisar. ^^>

-------------

Ed från cowboy bebop är jäkligt irriterande enligt mig.

ed gör ju serien lite roligare och är ju bara för söt ^^

Jag tycker detsamma. Ed ägzor!

perso-ed.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter