Kenshin Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Kaze från Final Fantasy Unlimited. Därför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Ayeka i Tenchi Muyo... Anledningar:Tror att hon är så jevla mkt å beordrar alla typ helatiden :P Å gillar hon inte alls överhuvudtaget hon kan dööö så ryoko får sin tenchi ifred >_<... I Naruto...Rock lee....(doh!)...fattar inte hur alla kan gilla han..tycker han ser allmänt mesig ut...:P Kabuto...hel gay kille...heltenkelt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapse Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Det första jag kommer på är Chiyo(hette hon så?) från Azumanga Daioh. Hon är en liten tös som har jobbig röst och jobbig personlighet som alla småbrudar i animes brukar ha. Hmh, kom även på att den yngsta i Gunparade March är jobbig. Samma anledning där. Shinji från NGE är ingen höjdare han heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Kenshin har rätt den där Kaze är RIKTIGT irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Sasuke från Naruto e grymt störande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eak-s brother Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 kodachi ifrån ranma½ är jobbig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Sasuke från Naruto e grymt störande! Jag håller med han håller inte klass i dem nyare avsnitt enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 sakura varför? jo hon är som en 3 åring som bara springer runt och bölar ARGH!!!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Du glömde nämna det eviga "Sasuke-kun!" Men nu med varitation! hon slänger även in en eller två "Naruto!" alternativt "Naruto..." i varje avsnitt :P Det är ett skäl till att han kan vara jobbig. Dessutom är hon fortfarande så svag :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Har själv just börjat kolla på anime, men av det jag nu har hunnit se så lägger jag nog min röst på Fukuyama Kazuharu från Girls Bravo. Otroligt irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Chibi-usa. Döööö.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Sarah McDougal från Love Hina. Brat! >- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Sakura i Naruto *aaaaaargh* HATA HATA!!!!! "Sasuke-kun!!!!!!!" Aaaaah!!!! ORKA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Jag stör mig nog också ganska mycket på Sakura i Naruto men även lite Motoko I love hina,shinji i neo,Risa i Dnangel,och,hmm,fler jag inte kommer på just nu,men säger det då :) men det finns verkligen många irreterande personer i serier,ricktiga >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Hon med blått hår (minns inte namn) i Aoi no Aoshi stör mig något grovt, och alla andra karaktärer som är fega i kärlek >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Har inte direkt stört mig på någon i en anime. Kanske Maskerade Rosen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Alla goda karaktärer i Sailor Moon... Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift ;) Tänk er själva. Alla tjejer han möter faller för honom, men visar han dom något intresse? Nope. Däremot så är han intresserad av starka pojkar/män, som Gaara till exempel. Och sen drar han till en 50 årig gubbe som är intresserad av hans kropp. Nog sagt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift ;) Tänk er själva. Alla tjejer han möter faller för honom, men visar han dom något intresse? Nope. Däremot så är han intresserad av starka pojkar/män, som Gaara till exempel. Och sen drar han till en 50 årig gubbe som är intresserad av hans kropp. Håller helt med Sagara. Sasuke e nog inte helt rak. Men det e ju definitift inte Orochimaru heller. Det var ju han som var intresserad av Sasuke först. Förresten, har ni sett nya början? (måste några av er gjort iaf) Där ser det ju ut som om det e nånting mellan Naruto och Sasuke.. Naruto e nog inte helt rak heller, även om han säjer att han e kär i Sakura.. Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura.. Dessutom har hon rosa hår >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura..Dessutom har hon rosa hår >:( Och givetvis kom det ifrån personen med den rosa avataren.Sagara: Och jag som gick och trodde att homosexualitet var allmänt accepterat. Men, nähäpp. Där hade jag fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Jag vet inte varför alla har emot Sakura och Sasuke. De verkar rysligt trevliga. Och vad nu rosa hår har med saken att göra. Vad är det för fel på rosa. Mer rosa hår åt folket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift Wink Tänk er själva. Alla tjejer han möter faller för honom, men visar han dom något intresse? Nope. Däremot så är han intresserad av starka pojkar/män, som Gaara till exempel. Och sen drar han till en 50 årig gubbe som är intresserad av hans kropp. Nog sagt... Nu är väl det ingen absolut regel att alla killar i tonåren är intresserad av flickor; dessutom är asexualitet ganska populärt nuförtiden. Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad. Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura..Dessutom har hon rosa hår >:( Och givetvis kom det ifrån personen med den rosa avataren. Touché. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Sailor Storm: Nu är det så att rosa är bland det mest feminina som finns. Så egentligen borde jag avsky det. Men faktiskt, rosa är en ganska stilig hårfärg (Jag tänker främst på cibi-USA i Sailor moon). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Och givetvis kom det ifrån personen med den rosa avataren. Huvudet på spiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Sagara: Och jag som gick och trodde att homosexualitet var allmänt accepterat. Men, nähäpp. Där hade jag fel. Jag var inte så seriös med det där... Det var mer utav en rolig parantes till Sasukes kyliga attityd mot alla som stöter på honom... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 20, 2004 Anmäl Share Skrivet november 20, 2004 Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad. Hur förklarar du då ditt bindestreck? Om han är tävlingsinriktad borde han vara Sas-seme och inte Sas-uke. Och vad sjutton är en Sas-uke. Jag menar, det var nog med fansinet som beskrev ett kärleksfärhållande mellan Gandalf och Karadras, men ett jäkla flygplansbolag? Och homosexuellt? Nä nu börjar det springa över alla gränser, här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg