Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem är den värsta/jobbigaste karaktären inom anime

Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

• 1 month later...
  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Ayeka i Tenchi Muyo...

Anledningar:Tror att hon är så jevla mkt å beordrar alla typ helatiden :P

Å gillar hon inte alls överhuvudtaget hon kan dööö så ryoko får sin tenchi ifred >_<...

I Naruto...Rock lee....(doh!)...fattar inte hur alla kan gilla han..tycker han ser allmänt mesig ut...:P

Kabuto...hel gay kille...heltenkelt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det första jag kommer på är Chiyo(hette hon så?) från Azumanga Daioh.

Hon är en liten tös som har jobbig röst och jobbig personlighet som alla småbrudar i animes brukar ha.

Hmh, kom även på att den yngsta i Gunparade March är jobbig. Samma anledning där.

Shinji från NGE är ingen höjdare han heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig nog också ganska mycket på Sakura i Naruto men även lite Motoko I love hina,shinji i neo,Risa i Dnangel,och,hmm,fler jag inte kommer på just nu,men säger det då :)

men det finns verkligen många irreterande personer i serier,ricktiga >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla goda karaktärer i Sailor Moon...

Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift ;)

Tänk er själva. Alla tjejer han möter faller för honom, men visar han dom något intresse? Nope. Däremot så är han intresserad av starka pojkar/män, som Gaara till exempel. Och sen drar han till en 50 årig gubbe som är intresserad av hans kropp.

Nog sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift ;)

Tänk er själva. Alla tjejer han möter faller för honom, men visar han dom något intresse? Nope. Däremot så är han intresserad av starka pojkar/män, som Gaara till exempel. Och sen drar han till en 50 årig gubbe som är intresserad av hans kropp.

Håller helt med Sagara. Sasuke e nog inte helt rak.

Men det e ju definitift inte Orochimaru heller. Det var ju han som var intresserad av Sasuke först.

Förresten, har ni sett nya början? (måste några av er gjort iaf)

Där ser det ju ut som om det e nånting mellan Naruto och Sasuke..

Naruto e nog inte helt rak heller, även om han säjer att han e kär i Sakura..

Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura..

Dessutom har hon rosa hår >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och apropå det här med Sasuke. Jag misstänker att han inte är helt "rak" if you catch my drift Wink

Nog sagt...

Nu är väl det ingen absolut regel att alla killar i tonåren är intresserad av flickor; dessutom är asexualitet ganska populärt nuförtiden.

Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad.

Och där e oxå mitt hatobjekt just nu; Sakura..

Dessutom har hon rosa hår >:(

Och givetvis kom det ifrån personen med den rosa avataren.

Touché.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom behöver inte Sas-ukes fascination av andra slagskämpar vara av rent sexuell natur, snarare tävlingsinriktad.

Hur förklarar du då ditt bindestreck? Om han är tävlingsinriktad borde han vara Sas-seme och inte Sas-uke.

Och vad sjutton är en Sas-uke. Jag menar, det var nog med fansinet som beskrev ett kärleksfärhållande mellan Gandalf och Karadras, men ett jäkla flygplansbolag? Och homosexuellt? Nä nu börjar det springa över alla gränser, här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter