Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem är den värsta/jobbigaste karaktären inom anime

Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Om spel räknas så är de mest irriterande spelfigurerna någonsin ALLA i Final Fantasy X, utom Kimari. Efter 40 speltimmar önskade jag dem alla ner i helvetet.

Kan det vara för att de har röster? Kan inte säg att jag direkt hatar dem, men jag gillar dem inte heller. Ett litet dilemma :S

Tidus låter iofs som en bög :rolleyes: ,men har en kul "personlighet".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla små djur som följer karaktärerna i anime är jobbiga om de hänger med genom hela serien. Ännu mer irriterande om karaktärerna pratar med djuret också. Som den där katten i Fushigi Yuugi.

Annars.. Yuji i Blue Gender är den typen av karaktär som jag inte alls tycker om. Jag började fundera om han var efterbliven när jag sett 5-10 eps... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill utdela en präktig känga till Narusegawa i Love Hina. Jag ska förklara varför.

Hon skyltar med mer än hon säljer. Ständigt. Hon vill vara polare med Keitaro men har inte ens ett uns av respekt för honom. Och så fort han försöker vara polare tillbaka kickas han ut i omloppsbana. Med andra ord en mardrömstjej.

Hon är hot stuff, men vägrar fatta att män kan bli attraherade till henne på ett positivt sätt. Med andra ord blir alla inviter någon form av förolämpning. Dessutom kräver hon äganderätt på Keitaro, och blir vansinnig och ledsen om han av någon olycklig anledning skulle komma någon av de andra flickorna nära. Damned if you do, damned if you don't. Hade jag varit Keitaro så skulle jag inte ens ha pissat på Narusegawa om hon brann. Ursäkta språket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två:

1. Den lilla snorungen i Rouruni Kenshin!! Kommer inte ens ihåg vad han heter, men han är med i nästan hela serien. Han gnäller hela tiden och tror att han är något (jag gillar inte serien förerresten). Något på Y kanske han hette??

2.Ai i Final Fantasy Unlimited, vilken röst, vilket utseende och hur dum får man vara egentligen? Hade jag varit med i serien hade jag knuffat av henne från tåget innan de ens kom till den andra dimensionen! AAAARRRGGHH!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den lilla snorungen i Rouruni Kenshin!! Kommer inte ens ihåg vad han heter, men han är med i nästan hela serien. Han gnäller hela tiden och tror att han är något (jag gillar inte serien förerresten). Något på Y kanske han hette??

Yuriko :) Jag tyckte han var jobbig i början, fast sedan blev han lite bättre.

Däremot HATAR jag den där(du kanske menar denna?) bortskämda snorvalpen Yutaro(han som håller sig med doktorn och hatar Yuriko), värre person får man väl leta efter. inte nog med att han tror att alla ska hjälpa honom med allt, utan han verkar också ha för sig att han är bättre än allt och alla. Jag hatar alla rikemansvalpar för den delen(ett annat exempel är han som var med i ett avsnitt av FMP: Fumoffu)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste allvarligt säga Yoko Nagajima i Juuni kokki var smått jobbig i dom första 5-6 episoderna när hon bröt ihop 7 gånger i varje Ep med sitt riktigt jobbiga grin.Höll på att bryta ihop själv och sluta se på den.Men det fick ett lyckligt slut för både mig och henne eftersom serien blev ruskigt bra senare..

* En mini SPOILERS *

En annan person som var jobbig som jag störde mig på var faktiskt...

Raww le Klueze i Gundam Seed i sista delen.När han bara snacka,snacka & snacka i slutet och Kira flög omkring som en ilsken humla och försökte sänka han så skrek jag faktiskt att "kan inte fanskapet dö nångång ist* >:)

Fast det slutade lyckligt ;) och det var sista delen så det var inge större fara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller nog me många andra genom att säga Sakura i naruto... även om hon skärper sig lite i de senare avsnitten (ska kanske inte egentligen utala mig.. har inte sett de senaste 10 ansnitten... gör lumpen just nu :( )

men många klagar på Sasuke... bli inte irriterade på mig nu men.. varför?

Pale Shade is fading out.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan det bero på att Sasuke är helt omänsklig och att han inte har några känslor? I Naruto är den person jag hatar mest... NARUTO! Vilken ful röst, han låter som en nervös tjej eller något, var hittade den rösten någonstans? På psyket kanske?

Tack och Hej

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan det bero på att Sasuke är helt omänsklig och att han inte har några känslor? I Naruto är den person jag hatar mest... NARUTO! Vilken ful röst, han låter som en nervös tjej eller något, var hittade den rösten någonstans? På psyket kanske?

Tack och Hej

Hans röst är ju äg!

haha

na na, ero se-n-nin

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 months later...
Fast om spel räknas så är de mest irriterande spelfigurerna någonsin ALLA i Final Fantasy X, utom Kimari. Efter 40 speltimmar önskade jag dem alla ner i helvetet.

Heh, bra där. Låter som ett riktigt bra spel..

men nej, alla gillar Final Fantasy X :D

Jadu... Jag börjar bli allt mer rädd för spelet ju mer man hör om det... Sen känns det som det blivit officielt alltid FFX det handlar om varje gång man nämner final fantasy. Glöm inte alla gamla goda nes-spel också!!

För att återgå till ämnet *Harkel*

Finns många karaktärer som kan få mig att gå i taket bara av att de dyker upp på bilden, eller som bara får några fingrar att gå ur led...

Nomad från Galaxy Angel är en av dem.

Asuka Langley från Evangelion är en annan.

Sen den där bratungen Hiro från Fruits Basket.

För att inte göra listan för lång, och inte ha sönder för många tak så bryter vi där...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va!? Normad är ju guldkornet som får Galaxy Angel att lysa! Jag vet inte hur ofta jag garvade läppen av mig åt Normads helt hjärndöda infall. Där ser man hur smaken kan vara delad.

Det som gjorde att jag ville se Magical Domiko mer än något annat var just att Domikos sidekick hade samma röstskådis som Normad.

Oj oj oj. Nu fattas bara en crossover med Galazy Angel och Gugu Ganmo. Då blir det rosa fettblubbar över hela skärmen.

Tillbaka till ämnet:

Jag har fått två hatobjekt till: Hitomi och Toshio i Cat's Eyes. Har aldrig varit med om maken till stendumma korkskallar. Elaka, hänsynslösa och fruktansvärt korkade bägge två. Och så skall de vara hjältarna. Helt otroligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va!? Normad är ju guldkornet som får Galaxy Angel att lysa! Jag vet inte hur ofta jag garvade läppen av mig åt Normads helt hjärndöda infall. Där ser man hur smaken kan vara delad.

Tyvärr kan jag inte hålla med dig. Jag står bara inte ut med den där rösten och wrahhhhhhhhh vad jag hatar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter