Hoppa till innehåll
Anime.se

Vem är den värsta/jobbigaste karaktären inom anime

Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

hhehe ni har ju ingen koll.. hikarou shidoi i magic knight rayearth.. speciellt ses2 då hon grinar o beklagar sig minst 10 gånger per avsnitt.. och det är så JÄVLA ledsamt o dryg o allmänt qk*...

men en till som jag absolut inte gillar är naru i love hina.. :D det lär man väll få stryk för när man säger det men hon är bara för j*vla jobbig 90% av serien..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ed från cowboy bebop är jäkligt irriterande enligt mig.

ed gör ju serien lite roligare och är ju bara för söt ^^

Iofs så gör hon det. Men tycker ändå inte att hon passar in.

ED!? stackars edward, hon gör verkligen serien mera sevärd. Avsnittet där hon lurar i besättningen svampar, så j***** höga/borta de blir. Sedan saknar man verkligen de virvlande armarna och gång stilen!!!

Just nu kommer jag inte på någon jobbig karaktär......hmm....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter en sedd episod av Yumeria måste jag säga Mone mone, blir galen på hennes monemone

Hahahaha! men hon e väll härlig?! haha söt... haha aja den serien e det värkligen inget fel på... den e bara för rolig!!

well well... jo... jag HATAR sasuke i Naruto... han får väll gå runt med sin svarta pjamas då om han nu tycker det e bekvämt..... ne men alvarligt talat han e bara störande.... men men utan han skulle serien vara en hel del annolunda...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shinji från NGE, visst han kan kanske vara lite småjobbig, men han är en väldigt trovärdig karaktär. Man kan förstå varför han gör som han gör och sätta sig in i hans handlingar och tankar. En trovärdig karaktär måste inte vara verklig eller "normal". En karaktär kan inte bara vara god, eller bara vara ond, utan ha en sorts balans där emellan, detta är precis Shinji och det är därför jag gillar honom så bra som karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shinji i Evangelion och Kira i Gundam Seed lipar i varje avsnitt tror jag. De är irriterande till max i annars 2 mycket bra serier.

Håller fullständigt med. Det är helt onödigt & förstör bara känslan.....

Hmm....sovmorgon imorgon...kanske ska man ta & se om hela Seed? =)

hej på er alla förresten,

*skriver Gustaf i sitt allra första inlägg på anime.se*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey.. Cainz... Hamnat på fel forum? Vi ogillar karaktärer här inte berömmer dom..

Jaha -_^ Vet ingen karaktär som jag ogillar direkt. Jag gillar inte karaktärer som inte är genomtänkta, kan dock inte komma på något exempel, men visst finns det några.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett den här tråden glida runt här fram och tillbaka, och jag kunde inte svara på denna riktigt, pga att jag inte kunde komma på ngt. Fett stört igentligen för det finns en hel del som är riktigt jobbiga.

Tex dessa småtjejer och "Hejjarklacken" i Prince of Tennis... Fan va trött jag blir på deras jävla kommentarer ibland...

Förövrigt är POT en grymt bra anime =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu..

Var nån jävla tölp i Air Master som var så jäävla jobbig... nån liten fjant som grinade o hadde sig hela tiden... en av de många anledningar till att jag slutade titta på den serien efter första avsnittet...

Lätt den jobbigaste jag har stött på också, men slutade jag inte titta, dock funderade jag på det ett antal gånger när hom kom och började gnälla med sin skit jobbiga röst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nu fått ett hatobjekt: Howard i Survive. Fast Shaara är ungefär lika irriterande.

Om spel räknas så är de mest irriterande spelfigurerna någonsin ALLA i Final Fantasy X, utom Kimari. Efter 40 speltimmar önskade jag dem alla ner i helvetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast om spel räknas så är de mest irriterande spelfigurerna någonsin ALLA i Final Fantasy X, utom Kimari. Efter 40 speltimmar önskade jag dem alla ner i helvetet.

men nej, alla gillar Final Fantasy X :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter