svempa Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 The only way Svempa, the only way så sant... iallafall så har jag en liten gubbe nu som råkar vara i level 6 och heter Nuchuk! Vilken server brukar ni spela på? Jag brukar mest spela på den till vänster ... ehe... kommer inte ihåg vad den heter, men någonting med "S". Ch 19. ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Vilken server brukar ni spela på? Jag brukar mest spela på den till vänster ... ehe... kommer inte ihåg vad den heter, men någonting med "S". Ch 19. ... Jag har bara skapat karaktärer på Scania än så länge... Brukar mest vara på ch 3 (men ibland hoppar jag runt lite). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Jag har bara min Aokani på Scania, jag går alltid in på den kanalen som verkar ha minst folk. Men 5an eller någon högre upp brukar vara vanligast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Det kan dock verka rätt segt att levla när man använder kaststjärnor ... Då skulle du bara veta hur segt det är att levla upp med en archer ^^'' OMG! Då vet du inte hur jobbigt det är att lvl'a med en Magician! Jag är i lvl 9 med min och han tar 1-3 i skada med svärd och dylikt. Fick precis lite magier som jag kan utöva med min gubbe. :D Min gubbe Namn: Kodum Level: 9 Yrke: Magician Jag har haft några gubbar och har nu startat min gubbe Kodum. Nu vet jag var jag ska lägga mina skills och dylikt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Just nu är min gubbsing såhär bra: Namn:16 Yrke:Magician Kanal jag mest spelar på:Scania CH2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jo jag har spelat vlv13 med en bowman och har en theif i lvl 10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Dags att hoppa igång en gammal tråd, spelar all här på mapleglobal??? Jag spelar på MapleSEA iallfall ^^ Ninjutsu13th 38 assassin ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Spelade men tröttnade efter jag hade kommit iväg från första stället. Tror jag åkte på någon stor båt eller vad det var till själva huvudön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Jag har spelat de en gång i tiden men precis som Satou-kun så tröttna jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 maple.. Är inte en hentai anime baserad på de spelet? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 maple.. Är inte en hentai anime baserad på de spelet? =) Finns en som heter Maple Colors fast jag har varken sett den eller spelat spelet, men betvivlar starkt på att dom har något gemensamt. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Ska nog börja spela det när vi får vår nya dator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 maple.. Är inte en hentai anime baserad på de spelet? =) Finns en som heter Maple Colors fast jag har varken sett den eller spelat spelet, men betvivlar starkt på att dom har något gemensamt. =P inte den jag tänkte på, men den är bra också ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Oj det var läänge sen man spelade, kanske ska ta upp och spela lite, kanske har kommit massa nya uppdrag och så man kan göra på spelet :P Det enda det duger till, ganska trist, inget story att tala om över huvud taget. Tar cirka en miljon år att levla upp, plus att alla köra med samma builds på sina karaktärer oO... Fast det är ju ganska kul att lira med fusk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Futaba Skrivet september 7, 2007 Anmäl Share Skrivet september 7, 2007 Fortfarande någon som spelar? Skulle vara roligt att ha någon att prata med. alla som spelar är välkomna till min guild^^ har en lvl 65 fire wizard^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg