tomado Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Är det nån mer än jag som spelar Maplestory? Själv är jag en Level 10 Magician, vad är du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 och det är? mmorpg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet juni 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 Ja, det är ett gratis 2D MMORPG. www.mapleglobal.com för mer info och registration o sånt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 16, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2005 registrerade, men det blev nåt fjuck.. ska kolla in det sen då jag får mer tid.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 Jag spelar det => Är level 16 Bowman (Archer), den heter Aokani. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2005 hmm.. kunde inte ens signa... "Incorrect password or username" kom upp hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Har du registrerat dig på deras hemsida då? och sen tryckt på koden som du får via mail? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Har precis börjat spela, urgulligt ^^. Är beginner fortfarande, lv 9, siktar mot assain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 Har du registrerat dig på deras hemsida då? och sen tryckt på koden som du får via mail? yupp... måste missat nått. Ska kolla på det senare när jag har mer tid. (har säkert missprintat mitt lösen 2 ggr i rad eller nått) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2005 yay, nu är jag theif :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Thief har snygga kläder, iallafall till tjejer => Vad heter du där då? Ifall man skulle se dig, alltid roligt att spela i party. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Kostar det är min fråga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Hellis: Helt och hållet gratis :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Japp, jag spelar MS (och mer än jag borde måste jag faktiskt erkänna...) Har för tillfället: Level 31 Ice/Lightning Wizard Level 18 Thief Level 16 Warrior Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Nu har jag också börjat spela, tänkte bli en warrior.. Min karaktär blev inte helt allvarlig dock, han heter Uffe ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Hellis: Helt och hållet gratis :) Det gör att risken att råka ut för otrevliga kommentarer som "OMFG U SUCK N00B!" är relativt hög. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 Hellis: Helt och hållet gratis :) Det gör att risken att råka ut för otrevliga kommentarer som "OMFG U SUCK N00B!" är relativt hög. :( Inte nödvändigtvis, stötte på en spanjor eller vad han nu var, som skrev "I LOVE U ALL!!!" ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Elwin_Batilia: Har inte hänt mig så det är nog lugnt, fick ett "lol" dock när jag dog Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Elwin_Batilia: Har inte hänt mig så det är nog lugnt, fick ett "lol" dock när jag dog Bra, då vet jag att jag skall hålla mig borta från spelet. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Elwin_Batilia: Har inte hänt mig så det är nog lugnt, fick ett "lol" dock när jag dog Bra, då vet jag att jag skall hålla mig borta från spelet. Tack. Kan du inte ta oseriös kommunikation? Nä, då ska du verkligen inte spela MS... det uppstår mängder av sånt snack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 laddar ner det nu :) verkar kul! Tänker bli thief, och kommer att sikta mot assassin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 The only way Svempa, the only way Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 laddar ner det nu :) verkar kul! Tänker bli thief, och kommer att sikta mot assassin! Samma som min tjuv då, som just heter "Lonnmordaren". Det kan dock verka rätt segt att levla när man använder kaststjärnor ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewe Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Det kan dock verka rätt segt att levla när man använder kaststjärnor ... Då skulle du bara veta hur segt det är att levla upp med en archer ^^'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Det kan dock verka rätt segt att levla när man använder kaststjärnor ... Då skulle du bara veta hur segt det är att levla upp med en archer ^^'' Ah, jag tror jag minns det... hade en sådan i MS beta. Det gick väl ungefär i samma takt för mig ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg