Pahk Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Hejsan! Vad behöver man för att få en tidning "självständig" eller hur man ska säga, så ingen kan sno det eller så? Och hur får man det? Och kostar det? (vilket pris brukar de ligga på då?) Är det gratis? Tack i för hand // MVH Pahk [EDIT] Typ på saker såsom ryggväskor etc. tror det heter "patent" eller nåt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Menar du: ex: Du gör en egen tidning som t.ex heter Blodpudding och fläskkorv, men du vill inte att någon annan gör en tidning med samma namn? Patent: Vi säger att jag uppfinner tidsmaskinen, och om inte jag tar patent på den så kan någon annan bygga en tidsmaskin och ta åt sig all ära och bli ihågkommen som den som uppfann tidsmaskinen! Shit asså, snyggt skrivet av mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pahk Skrivet juni 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2005 Ja typ så ja, exakt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2005 Jag tror du vill ha registrering av varumärke, firmanamn eller motsvarande, inte ett patent. Men snacka med PRV, Patent- och registreringsverket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet juni 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2005 och PRV hittar du här: http://www.prv.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg