akabane Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 Freeloader är en cd som behövs för att spela amerikanska/japanska spel. Jag är inte så bra på att förklara ^^ läs mer på http://www.webhallen.com/prod.php?id=13929 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 k, tack :D . Men vilken version e nyast då :P, går det bra med Freeloader - Version 1.06b - Datel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 nån som vet? ska beställa så fort jag får veta.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 jadå den funkade för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Har tittat lite mer och är intresserad av Narutimate Hero spelen. Finns dom bara på japanska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Jo, men de är inte direkt textbaserade spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 *EDIT* det funkar bara på Japanska system eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Eller på moddade system. Olagligt nu dock, har jag hört. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juli 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2005 Moddade? Was? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg