Shikamaru Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 tjao, någon som har detta spel lr vet något om det, ser bra ut iaf. kanske skulle köpa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Har faktiskt ingen koll på Naruto liren, men om du kan langa några länkar så skulle jag vara intresserad av att läsa om spelet, och kolla in lite biler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 kk :D, här kmr dom sidorna jag varit inne på: http://www.siliconera.com/gcn/naruto3/041122.htm (review å lite blider) http://cube.ign.com/articles/551/551374p1.html (lite text & 2 trailers) http://www.gamespot.com/gamecube/action ... media.html (2 trailers) http://www.naruto-kun.com/naruto+games/ ... sen+3.html (text & 3 bilder) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag har det, köpte det direkt efter jag spelat en stund hos en kompis.. Bra spel, finns mycket att låsa upp. Det absolut bästa med spelet är kontrollen, väldigt intressant stil på hur man slåss.. det är ju som ett vanligt fightingspel, men det är som extra rörligt på nåt vis.. Tycker du om fightspel som du kan lira med kompisarna så bör ni seriöst fundera på att köpa det här spelet, oavsett om ni gillar naruto eller ej(kan förvisso vara en fördel att ha sett serien om ni ska hänga med någorlunda i story mode(om ni inte är grymma på japanska vill säga)) För övrigt kan det vara en bra idé att ha översättningen väl till hands, here you go: http://www.gamefaqs.com/console/gamecub ... 22146.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag har det, köpte det direkt efter jag spelat en stund hos en kompis.. Varifrån och hur köpte du det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 tjao, någon som har detta spel lr vet något om det, ser bra ut iaf.kanske skulle köpa Det är ett riktigt skojjigt slagsmållsspel, speciellt om man känner till karaktärerna sen innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2005 Jag har det, köpte det direkt efter jag spelat en stund hos en kompis.. Varifrån och hur köpte du det? Lik-sang Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 Verkar fräckt! Finns det bara till GC eller PS2 också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 Jag hade det. det var roligt i början men man tröttnar efter ett tag. segt och få nya gubbar osv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 Verkar fräckt! Finns det bara till GC eller PS2 också? finns bara till gamecube vad jag vet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 Verkar fräckt! Finns det bara till GC eller PS2 också? finns bara till gamecube vad jag vet Det stämmer. Det finns ett helt annat Naruto-spel till PS2 dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 jaså? vad heter det, och var kan man hitta info om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet juni 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2005 Finns 2 narutofighters till ps2 Länkar till där du kan köpa: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-40- ... -43-3.html http://www.play-asia.com/paOS-13-71-40- ... -43-3.html Bara lirat ettan av dom, och det var kul ett litet tag men den det blir GRYMT enformigt efter bara ett litet tag... Kan tillägga att bandai använder precis samma system för specialmoves i dom här spelen samt FMA och Saint Seiya, och det är verkligen inte bra :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet juni 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2005 Ah, tack för att du lade ut sidorna, men jag läste om det på ett annat ställe och det verkar inte så skoj... så det blir inget Naruto lir för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2005 nån som vet vilket ställe som är bäst att beställa ifrån www.play-asia.com ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 lik-sang kör gratis frakt vad jag vet, rätt värt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 man måste ju ge ut kort kod >< , kan inte de :(. finns de inget annat sätt att få tag i spelet? I sverige lr nått.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet juni 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2005 lik-sang kör gratis frakt vad jag vet, rätt värt.. Å andra sidan brukar playasias frakt vara under 20kr för ett spel så skillnaden är ej så stor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2005 nån som et något ställe där man kan betala när man får det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 17, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2005 Du menar postförskott? Nja, såvida inte någon svensk affär har importerat det, verkar ingen verkar ha gjort. Låna kreditkort av förälder eller någon så får du ju spelet direkt i brevlådan och utan att behöva oroa dig för att du måste betala efter det! :P Skönt och smidigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2005 Har ägt detta spel ett antal månadar och kan inte säga att jag direkt blev besviken på det. Och de som tycker det är segt att låsa upp nya karktärer är helt enkelt för lata... Jag och en kompis stålsatte oss och låste upp samtliga karaktärer under en natt(!) Att låsa upp Uchia Itachi och Orochimaru må ha krävt en enorma summor pengar, men sitter man och spelar mot varandra så märker man ofta inte att tiden går och pengarna bara rullar in ;P Lär väl fajtas en hel del mot min kusin också när han kommer på besök nu under Midsommar veckan, vilket passar perfekt eftersom jag fortfarande har några nivåer och diverse extra material att låsa upp. Jag rekommenderar att beställa det från Lik-Sang mest på grund av den fria frakten, och för att jag personligen vet att de leverar sina varor i perfekt packeterat skick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 jag har hört nån stans att det bara går spela spelet på japanska gc :S, men det kan vell inte stämma? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Har du en freeloader så går det att spela det på en europeisk GC. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jindujun Skrivet juni 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 Freeloader funkar men se till att du har en ny version av skivan så du inte får tag på en gammal version som inte fungerar med alla spel. en chippning av maskinen fungerar också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet juni 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2005 freeloader? va e de ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg