sepeMuLLe Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Jag håller för nuvarande på att ta studenten och jag och mina kompisar var med på "utsparken" där de som går i tvåan mer eller mindre super ner oss som tar studenten ;D Och min kompis David fick lite mycket att dricka den kvällen ^^ Här är iaf en bild "från" den kvällen, vid Shell. ^^ http://img295.echo.cx/img295/888/davud6yw.gif Som ni ser är detta bara en skiss, bilden i sig innehåller många fel och ska även redigeras och färgläggas innom en obestämd framtid ;D men kom gärna med lite kritik om ni känner för det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Ser bra ut. Skön bild :) Fast spyan som rinner ner i avloppet ser mer ut som ett gasmoln eller en pratbubbla som stiger upp ur avloppsbrunnen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Precis, för att få spyan att se verkligare ut skall du få dens linjer att följa samma linjer som trottoarens stenar har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Precis, för att få spyan att se verkligare ut skall du få dens linjer att följa samma linjer som trottoarens stenar har. tack o tack ;) mja spyan blev cp ^^ ska göra om den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2005 Såg inte denna tråden förän du nämnde det i min galleritråd :P Dock så klararade vår klass att supe ner oss själva ;D På bilden så verkar inte perspektivet stämma överallt t.ex. på bensintanken. Och lite mer perspektiv på spyan med. :P Och... Grattis till oss!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juni 15, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2005 Hehe. Grattis, hoppas ni hade kul trots all spya. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Skön snubbe :D mäktigt värre asså XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg