Ninken Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 very_lame@hotmail.com adda mig på msn om ni har lust :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Vad vill du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninken Skrivet juni 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 ni har inte hört talas om det va? open canvas är ett ganska populärt pogram när man ska färglägga, men man kan också rita över internet med varandra. Programmet är gratis också, så jag kan skicka det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Jo, jag har redan open canvas, men jag förstod inte vad du ville med tråden.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 jag förstog inte heller så mycket av vad han menade, rättare sagt jag fattade inte alls. du får skriva lite mer vad du menar och inte tro att folk förstår. annars hade det här hade vart mer en tråd för konstplanket. men vad vet jag..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Lite konstigt att döpa tråden till "open canvas" och sen skriva: adda mig på MSN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg