docster Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Mangacaféet Bubbletea and friends i Stockholm har anordnat en mangatävling. De söker efter ny manga att ha i deras sortiment och vill ha tips på bra titlar. De som mejlar in förslag på bra mangatitlar har chansen att vinna ett av de sex exemplaren av "Manga - från Hokusai till Dragon Ball" som de lottar ut. Det enda ni måste göra med andra ord är att skicka ett mejl som innehåller tips på manga till info@bubbleteaandfriends.se , så är ni med i utlottningen. - Läs mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 De som inte redan har boken ska skicka in ett mejl tycker jag, helt klart läsvärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Kan det då vara importerad manga också? Har ju ingen aning om hur deras sortiment ser ut nu, så. EDIT: Åhå, såg nu att de har lite importerad manga när jag scrollade neråt på "Manga". Då går det nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Kan det då vara importerad manga också? Har ju ingen aning om hur deras sortiment ser ut nu, så. EDIT: Åhå, såg nu att de har lite importerad manga när jag scrollade neråt på "Manga". Då går det nog. Jepp det ska nog gå bra :) Har sett att de har massa en engelsköversatt manga i hyllan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Jepp det ska nog gå bra :) Har sett att de har massa en engelsköversatt manga i hyllan.Sen kan man ju tänka så långt att det knappast är någon idè att tipsa om svenska titlar när det bara finns så många att man kan räkna upp dem ur minnet utan problem ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg