docster Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Nu på söndag (5 juni) så kommer svenska mästerskapet i Yu-Gi-Oh! TCG spelas, turneringen kommer att hållas vid Münchenbryggeriet (Söder Mälarstrand 79) i Stockholm. Den lyckliga vinnaren får åka till Japan och representera Sverige i Yu-Gi-Oh! VM. -Läs mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Det är ju redigt coolt. Jag har aldrig spelat Yu-Gi-Oh dock.. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indigo Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 heh...en kompis vann kvalet i gbg...får de hur det går på söndag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 en i min klass spelar det, han gick vidare och ska in i helgen tror jag det va han sa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2005 Hade jag bara haft kort hade jag velat tävla. Spelade Yu-Gi-Oh! ONLINE som följde med ett nummer av Shonen Jump och det var faktiskt riktigt kul och beroendeframkallande. En av mina kompisar tyckte till och med att det var mer beroendeframkallande än World of Warcraft. Men men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet juni 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2005 Yu-gi-oh är riktigt fetta kul. Synd bara att man inte kunde kvala :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg