kakan Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 Jag kan inte göra nåt förrns Hellis gör en, men nu har han fullt upp med Mushroom Power så man ska väl inte jäkta honom.. Jag får väl ta och göra nästa så det händer något iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 jag har väntat för att paddan sa att han skulle göra en sida där zaffe är med! men det var över en vecka sedan! im still waiting paddan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 Tålamod Zaffe, tålamod XD jag kommer göra en sida det lovar jag, ha bara lite tålamod >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 10, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2005 http://img167.echo.cx/img167/6329/scan102631us.jpg http://img167.echo.cx/img167/8989/scan102649wr.jpg http://img167.echo.cx/img167/2356/scan102657wy.jpg UPPDATERING FFS!! XD XD..............Sorry for hastyness!! ^^ nåja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 11, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2005 Whosh, nu känner man sig manad att göra en forstättning... fast det få bli efter jobbet... dvs inatt ;P *EDIT* Här, hastywork. (vad annars :P) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... Del012.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 12, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 segaråttor! någon som håller på med fortsättning lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 19, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2005 Har fått ihop en liten del nu, ska bara scanna in den och redigera den lite, men det får bli vid 11 tiden eller om jag vaknar tidigare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Tadaa!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Fråga: Vem är det du springer ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Svar: Hellis, han säger ju det i pratbubblan :) Om du minns händelsen med Mustela när han blev jagad så vart jag (Alpha), Miori och Hellis kvar i samma rum. Delen som denna fortsätter på, den med den sämsta text jag nånsin skrivit -.- gammal: http://i7.photobucket.com/albums/y287/W ... alpha6.gif Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 20, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2005 Ok. Då är jag med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 På tal om zombies: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Oioi, stackars Alpha.. Han kommer att bli ännu mer skogstokig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 stackars Alpha? stackers Psycho! >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 stackars Alpha?stackers Psycho! >D Ja förlåt, stackars Psycho! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Mitten bilden är helt kalrt den skönaste, men vart ifrån kommer "we all float down here" ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Mitten bilden är helt kalrt den skönaste, men vart ifrån kommer "we all float down here" ? Filmen "It" eller "Det" med den hemska clownen. OM jag inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2005 Helt rätt! Fast filmen är halvbra. Läs hellre boken "It" av Stephen King som filmen bygger på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 He he, du blir aldrig av med mig Zaffe^_^ Men nu får nån annan ta och rita lite! Var är ni slöfockar? Det regnar ju ute för sjutton! Perfekt tecknarväder... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Haha, fan va bra Psycho! ^^ *instämmande ton* Jusste slöfockar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 shit va soft denna tråd börjar bli :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 He he, du blir aldrig av med mig Zaffe^_^ suck* aja hoppas han inte börjar bråka igen >/ ska nog rita fortsättning snarast! men ni slöfockar får inte ta det som en undanflyckt för o slippa ge bidrag >( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 asså så jävla klockrent alltihop :D.. forstätt nu de va kul o läsa :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 tycker att Psycho påminner väldigt mycket om happosai :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg