kakan Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Snygg fightingscen zaffe :) Ojsan hoppsan, texten i mitt senaste bidrag var inte mycket att komma med :| Aja skyller på att jag gjorde det "manuset" när jag var übertrött :P Domdomdom ser inte bra ut överhuvudtaget! Skall inte upprepas igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Verkligen bra jobbat Zaffe. Ska man orka att göra en del idag tro, är så fruktansvärt slö efter midsommarfirandet ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Sådär Zaffe, klar! Monsteruppdatering á la Vicious! För er som inte fattade vad som hände Vicious, gå till sida ett och läs BIO:n. Vicious kommer vara borta från partyt tills vidare. Vart han försvann vet ingen. Zaffe, du är medvetslös. Men du får vakna upp när du vill! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 ... yay i can party now ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Vad fint alla har ritat! *ler smått* ......*börjar längta efter en scanner*... Waaait a second?...Is the party over? O.o' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 det tvivlar jag på LittleLenore! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Zaffe, måste bara säga att du är grym på att rita. *börjar längta efter en scanner igen* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Malin, du är också grym på att rita! ^.^ Det är faktiskt jag som ska vara avundsjuk här! Vi har en scanner, men pappa säger att han inte orkar koppla in den, att det inte finns plats, osv... Tills vidare får jag nöja mej med att titta på! ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Malin, du är också grym på att rita! ^.^Det är faktiskt jag som ska vara avundsjuk här! Vi har en scanner, men pappa säger att han inte orkar koppla in den, att det inte finns plats, osv... Tills vidare får jag nöja mej med att titta på! ^.^ Jag? Grym på att rita? Hohoho ^^'..kanske.. *längta efter en scanner igen* Du måste tjata på fin farsa.....tjata på japanska, vettja! XP Heja, Krikke-chan! ^^ Kämpa för att få scannern kopplad! XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 http://img299.echo.cx/my.php?image=coral16xa.jpg fortsättning!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Grymma serier Zaffe och Vicious! Whoa! Det här är då sannerligen ett mysko pyjamasparty... Inte ens jag, verklighetens PsychoCaptain, har en aning om vad som väntar i det mystiska hålet utanför Hell Mansion... Edit: Va sjutton..? Vad är det med mina inlägg som sträcker ut forumet så förskräckligt? Mina bilder är ju inte bredare än Zaffes och Vicious... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Måste bara ge dig lite beröm för hur dina serier ser ut Psycho, du målar ju så att det nästan blir en religiös upplevelse att se och läsa det, allting är mer eller mindre klockrent, ifrån utseende till uttryck. Beröm på dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 bra gjort psycho >) <.< är alla ute efter zaffes huvud! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 <.< är alla ute efter zaffes huvud! mer eller mindre, ja. :P Åtminstone våra karaktärer iallafall. Sen hur det är i verkliga livet återstår att se. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 zaffe brukar väl ha den effekten på människor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Utspelar sig lite tillbaka i tiden. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... Del011.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Förresten, utspelar detta sig på natten? :) Det är ju ett slumberparty... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Förresten, utspelar detta sig på natten? :)Det är ju ett slumberparty... ;) That knowledge goes beyond the boundaries of mankind itself! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 eller med andra ord; det har inte hunnit bli natt än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Oj, oj... Vad mycket som hinder hända innan det ens blir kväll... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 eller med andra ord; det har inte hunnit bli natt än. Precis, så kan man också tolka det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 bra gjort psycho >) <.< är alla ute efter zaffes huvud! Går man runt och kallar sig ninja och dessutom klär sig i kamouflagekläder är det väll självklart att man lockar folk till strid :P Edit: Hmm... Vad händer? Har alla tagit semester? Själv är jag lite krasslig och orkar inte rita... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 Edit: Hmm... Vad händer? Har alla tagit semester? Själv är jag lite krasslig och orkar inte rita... Ja, jag har HAFT semester nu i en vecka och jag trodde jag skulle komma hem till ett fulltsändigt kaos i pjamaspartyt. Men icke! Får väl ta saken i egna händer då... snart, måste packa upp bara :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 9, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2005 Det har inte vart mycket till aktiviet här det senaste :( Själv har man sommarjobb och andra projekt som tar upp aldeless för mycket tid :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg