forehead Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 Aaah xD helt underbar sida Psycho, helt klart den bästa hittils! satt faktiskt och skrattade För övrigt är hela partyt riktigt roligt ^^ (det enda jag stör mig på är att zaffe aldrig tar bort sina stödlinjer, blir så kladdigt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 orka! det skulle fördubbla tiden, och jag lägger redan ner typ 2timmar på varje sida om inte mer! får jag fråga varför du specefikt irrterar dig på just mig? ghos7 tillexempel har inte heller tagit bort sina stödlinjer (inget illa menat med det Ghos7) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 Som Zaffe sa... ORKA, forehead, du får nöja dig med kladdiga sidor muwahaha XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyobi Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 *snyfft* Min scanner har pajat så jag kna inte lägga in mina inlägg TT_TT. Men ajg antar att allt blev bäst så, ni skulle nog inte villja ha mina B tecknade blobbar som springer omkring och sabbar erat party... Jag får aätt mig och inka något istället... ;) Och... Jag håller helt med Zaffe och Paddan, orka lägga ner tid på att klaga på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 *OFFTOPIC* http://img141.echo.cx/my.php?image=scan101971wu.jpg Här är min design på era karaktärer! MUWAHAHA XD XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 Jag då x_x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 orka!det skulle fördubbla tiden, och jag lägger redan ner typ 2timmar på varje sida om inte mer! Geh!? Hur orkar du ens med det?? Jag slänger ihop min sida på ca 15-20 minuter! Orka hålla på så länge, någon kan ju sabba storyn då! >:D Får ju hela tiden stressa arlset av sig för att ingen annan postar före här! ;) Btw, min nästa post blir nog på måndag eller nåt. Kanske.. men det verkar ju som om de flesta ligger lågt nu i helgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 *OFFTOPIC* http://img141.echo.cx/my.php?image=scan101971wu.jpg Här är min design på era karaktärer! MUWAHAHA XD XD XD Yeah! Min karaktär har fått antenner! :D Vet inte när min nästa del kommer, har en del planerat denna veckan... (lan, fest med klassen, fotbollsturnering, studentexamen ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyobi Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 Jag då x_x Var inte lessen, jag tänker på dig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2005 *OFFTOPIC* http://img141.echo.cx/my.php?image=scan101971wu.jpg Här är min design på era karaktärer! MUWAHAHA XD XD XD What the..? :| Iallafall... Gjorde en liten animation på Mistah-lova-lova-dansen från min senaste serie (ruta 2). Konstigt att alla tre inte föll pladask för honom >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Du borde spara en av bilderna i sekvensen och göra en avatar av den. Så stenhård. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 hahaha..måste bara säga att det här väldigt lyckat. skrattade flera gånger.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 *OFFTOPIC* http://img141.echo.cx/my.php?image=scan101971wu.jpg Här är min design på era karaktärer! MUWAHAHA XD XD XD Kunde du inte gjort min? ^^ Jag behöver se hur jag borde måla den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Kan inte vara med och ha roligt men en fanart satte jag ihop. ;) http://img.photobucket.com/albums/v12/I ... aptain.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Woooh! Tjusigt InAction! Han ser ju skitcool ut! Och nu, ögonblicket vi alla har väntat på: Bild The Man arrives! (och om det inte syns så är personerna: Ruta5: Vicious och Hellis, Ruta8: Mustela och Hellis) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Stilig entré, passande att du postade precis efter min fanart. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 Om bilden är bredare än 500 pixlar, vänligen länka till dem. Regler och information för konstplanket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 reagerade också på att det postades för stora bilder >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyobi Skrivet juni 6, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2005 Woooh! Tjusigt InAction! Han ser ju skitcool ut! Och nu, ögonblicket vi alla har väntat på: Bild The Man arrives! (och om det inte syns så är personerna: Ruta5: Vicious och Hellis, Ruta8: Mustela och Hellis) Älskar entren ;) snyggt jobbat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Om bilden är bredare än 500 pixlar, vänligen länka till dem. Regler och information för konstplanket Lessen. Ska inte hända igen Eller åtminståne inte tills jag glömmer bort regeln igen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Helskön tråd! Kommer nog ej att vara med. Jag vet inte, tecknar inte så ofta nu... Ska se om jag har kvar nån talang...nån gång... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 får jag fråga folk varför de inte gör fler sidor? jag vill men jag vill ha lite mer saker som händer som inte jag är inblandad i! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Jag gör en!! FAST det blir jättemånga sidor då :O men jag är rädd att ni kommer posta er sida och förstöra mitt >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 tror inte det, det verkar rätt lungt! jag kommer iaf inte börja på en ny förens åtminståne 1 postar före! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 8, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2005 Jag väntar också på att någon ska posta före eftersom min sida är sist just nu... Kom igen! Psycho föll ju just in genom taket! Det måste väll någon reagera på eller? Lite surt att de två sista trådsidorna nästan bara består av text Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg