kakan Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Det var kul så länge det varade, kommer att göra en ny karaktär till nästa serie. En som stämmer lite mer överens med moi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Meh! *Ilsket fjortisvrål* Här har man suttit och läst igenom hela tråden bara för att få veta att partyt är slut!! Jag som precis skulle komma med min fina introduktion... Men men, då är man i alla fall med på noterna och har läst hela Slumber... Helob smider i nuläget planer för nästa fest! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Mjo jag har planerat att starta ny Partyt snart, jag ska bara bli klar med min strid i Void först, ganska upptagen med den just nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 17, 2005 Anmäl Share Skrivet november 17, 2005 har hållt på å läsa till slutet å garvat fler än en gång kan ja lova, och sen e den bara slut sådär, mitt i allt... man ville ju veta slutet :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 Ja men det e en Ny nu!! =D läs den istlet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 det gör ja redan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 kanske man kan knyta ihop dem då? Så att det är en fortsättning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 nej!!! den är ju redan ihopknuten på ett sätt, i min intro i Space Party så nämner zaffe att hellmansion blev jämnat med marken och att det var på nyheterna! om ni vill göra ett slut så kan ju någon som orkar göra en serie där de pratar om förra festen! tycker vi ska låta denna tråd vara nu >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 R.I.P Slumberparty Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 18, 2005 Anmäl Share Skrivet november 18, 2005 lås den döda tråden så vi slipper några necro-posts sen också >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg