Paddan Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Jag undrar var PC bikinitjejer tog vägen. Gick de vilse i storskogen? A lr hur, vart tog dem vägen? O___________O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Min Karaktär: http://tinypic.com/dgijhe.jpg Yaaay! : D Ska bli skoj att vara med! ^^ PS. Den till höger är hennes riktiga jag ^^'''.. Hennes "chibi" förvandling är den till vänster. Och headprotectorn hon har på huvudet har Konoha märket på sig ^^ Kommer nog i färg sen också.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Min Karaktär: http://tinypic.com/dgijhe.jpg Yaaay! : D Ska bli skoj att vara med! ^^ PS. Den till höger är hennes riktiga jag ^^'''.. Hennes "chibi" förvandling är den till vänster. Och headprotectorn hon har på huvudet har Konoha märket på sig ^^ Kommer nog i färg sen också.. ajajajaj >___< inga vapen LittleLenore Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 snyggt och spänande. hatar mig sj är så lat att jag inte gör kraktärän >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Min Karaktär: http://tinypic.com/dgijhe.jpg Yaaay! : D Ska bli skoj att vara med! ^^ PS. Den till höger är hennes riktiga jag ^^'''.. Hennes "chibi" förvandling är den till vänster. Och headprotectorn hon har på huvudet har Konoha märket på sig ^^ Kommer nog i färg sen också.. ajajajaj >___< inga vapen LittleLenore Vet...Men jag ska ju inte kasta runt kunaiknivarna i skallen på folk XD Take it easy..^^' Kommer inte göra nåt dumt..*har läst reglerna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Scannern kommer om några dagar >:) Det strular som vanligt då jag köper nåt på det världsomspännande nätverket alias internet. När den kommer och jag får bredband så vet jag var jag kommer att sitta för mycket. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Hade ingenting att göra, så jag gjorde en bild (i paint. Så den suger. Ska rita för hand sen när jag fått min nya scanner.). :P http://www.baris.anime-otaku.se/datas/users/2-kodum.bmp Namn: Kodum Ålder: 16 Yrke: Rebell Gillar: Sin keps och ost på tub. Ogillar: Pissmyror, sommaren och små tomtar (:D). Äter: Bark mm. Kännetecken: Springer och hoppar runt som en galning. :) EDIT: Glömde göra fingrarna på bilden :D, Orkar inte ändra. Fixar det när min scanner kommer. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 GOGO! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 GOGO! xDDDD now, anybody, paint me in a new version ;;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Haha yrkeskläder ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 GOGO! Ge oss Mustela i skolkläder!Så ägigt. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 jaaaoo, äntligen, bra gjort Mustela, du är dagens hjälte. *kaka till Mustela* Hanpusu-kun skrev: now, anybody, paint me in a new version ;;D Jag kan, jag kan, om du litar på mig. Ska inte göra fel karaktär nu också, som med det där svaret Jag scannar den på måndag om skolans scanner är igång, annars kan jag lägga upp en förtitt med webbcameran, men jag varnar, jag ritar skitkass och har en dålig webbcamera. >:D Ska bara fixa någonm sida där jag kan lägga upp bilden och länka hit. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Vilken tid på dagen är det på partyt, så att jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Det är nog dygnet runt! :D Eller jag (Kodum) kommer nog mest vara där på natten!! :O :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 någon stans i mitten av den här tråden säger dom "det har alltså inte blivit natt än" så jag rekomenderar att rita ljus himmel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 aha.. Missade det. Misstag av mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Spenderade helgen i en traktor, runt 13 timmar totalt, orkar inte betala scannern från mina surt ihopskrapade och på banken insatta pengar, de ska gå till en bil och ett körkort, så jag jobbar av pengarna istället. Scannern kommer inte än på ett tag. Läget kritiskt, slut på ritpapper, kom på mig själv med att rita på mattebokspapper (sånt där tunt som har samma egenskaper som korvpapper.) och det gick inge bra kan jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 grrrr kan nån göra mig peppead att göra en karaktär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 grrrr kan nån göra mig peppead att göra en karaktär *Räknar snabb i huvudet, tar till fingrarna när det ryker svart* Det är väll åtminsttonne 4 nya Chars på väg in, kasta in din med så har vi ett nytt förvirrat party när de andra kommer tillbaka från butiken :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 ja tack nu är jag peppad here I come ops det kanske inte blir så tydligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 på tal om att komma tillbaka...vart är alla?? känns väldigt dött..=/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Det är dött, man måste veta när man ska ge sig! men lungn alla, jag planerar inom snar framtid att göra en ny partytråd med annat tema! ni kan ta med era gammla karaktärer där lr göra nya, somnivill! zaffe har iaf dragit sig ur detta party! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Som Zaffe säger: Slumpertpatyt är DÖD XD RIP Slumberparty XD Jag hoppas att "du" har haft det roligt! Nåja, SE på den ljusa sidan, nu kan vi forsätta med Fortsätt Serien ( tror jag >_>) (EDIT PS: LOL! upptäckte nyss att jag använde min gamla användarnamn) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 zaffe har iaf dragit sig ur detta party! .-. aja same Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 jäklar, men så går det ju när man segar. Jag han inte introducera min char, så den kommer helt klart i nästa tråd.' Du kan ju också komma med Dziwny, när du har fått upp ångan. :P Mot nästa fest! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg