zaffe Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 http://i16.photobucket.com/albums/b44/zatochi/ninjaaffrkopiera.jpg nästa sida från mig då, somvanligt snabbt gjort, hoppas ni ser vad som händer >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Haha, måste vara en utav de farligaste typerna av ninja det där ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 jag tror ni får gå in å ta lite mer öl... har en känsla av att PC kräver mer än ett sex-pack :P fast å andra kanske alla tar var sitt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Det måste vara den värsta typens ninjor jag stött på på den här sidan jorden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Wow! Nytt världsrekord i att sätta upp nya fönster (och dörr)? Hehe, det blir spännande att få se fortsättningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Wow! Nytt världsrekord i att sätta upp nya fönster (och dörr)? ... nä... Jaja, en liten miss där.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Näpp, Psycho har inte handlat klart... Hoppa nu för all del inte över två veckor i nästa seriebit! Sista rutan är bara en möjlig framtid efter partyts slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Nu har du ju avslöjat att Hellsinger inte dör! :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Vad ska hända nu då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 har gjort två sidor till. enjoy! http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/slumber4oo.jpg http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/slumber5.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Haha Katon no Ölburk ^^ fortsätt så PC (och alla andra :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 "Tändaren är slut"... De är i en affär dammit!! >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 ehh, det är möjligt att det är min dator som fular sig, men enligt mig så har ingen postat på...... 8 chockerande dagar. flämt Kom igen ni som kan, uppoffra er lite och ta er upp och fortsätt serien- P.S är lite sugenpå att hoppas med i den, har en rätt hållbar anledning till att min gubbe skulle komma så sent, men det är hemligt tills jag klommer med, om jag gör det, det vill säga, be varned, jag suger på att rita händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 ehh, det är möjligt att det är min dator som fular sig, men enligt mig så har ingen postat på...... 8 chockerande dagar. flämt Kom igen ni som kan, uppoffra er lite och ta er upp och fortsätt serien- P.S är lite sugenpå att hoppas med i den, har en rätt hållbar anledning till att min gubbe skulle komma så sent, men det är hemligt tills jag klommer med, om jag gör det, det vill säga, be varned, jag suger på att rita händer. Jag ska göra en som jag laddar upp ikväll så jag förvarnar den/dem som möjligtvis kommer att rita och få upp idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 here she comes! omgomgomg, ska börja på intro plus en sida till nu i helgen EDIT: Tänkte bara informera, det är lågna byxor, därför syns inte fötterna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Jag lovade er en igår men eftersom servern uppgraderades (inget ont om det, en uppgradering är ju asbra!) så kommer den nu: Note: I första rutan så kliar han sig på skallen med vänstra armen, bara så ni vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 inga vapen tillåtna happasu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 inga vapen tillåtna happasu sådär, fixat ^^ har börjat få fram en ide om hur intro ska vara ^^ kommer i helgen förhoppningsvis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... eintro.jpg Mitt intro, och det hon håller i ena handen är kortet (i suxx0rz at drawing hands xD) Hastywork btw. gjordes klar redan i fredags, men orkade inte scanna in den då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Ännu en karaktär med i smeten :D Jag får ta och göra en fortsättning snart. Mustela sitter fortfarande kvar i trädet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Ja, men där kan han ju inte sitta, det får vi gör nåt åt. öl, kanske: "komsi komsi" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Får man vara med? : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Får man vara med? : D Yup, det är inte försent ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Kom kom scanner, vill ha, vill vara med (Cartmanskrik) Jag undrar var PC bikinitjejer tog vägen. Gick de vilse i storskogen (?) om inte min scanner kommer snart så lägger jag ner mina planer att ta med en char, kan ändå inte rita under press, och så måste jag jag ta bort mina stödlinjer,tekningen blir skitkladdig om jag integördet, linjer överallt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg