Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Tänkte låta min karaktär va med i serien igen så jag gjorde en sida, tänker göra fler. Ber om ursäkt för den lite hafsiga kvaliten, men jag ville bli klar med den fort. Ifall man inte ser vad det står så säg till så lägger jag upp en större version. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Coolt:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Jag såg med lite ansträngning, den andra bubblan fick jag till: Hörru Psycho. Du vill väl hjälpa till eller huuur??? Jag hade rätt? Eller huuur??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Jaaaa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 lol pc, vem har tajts/strumpbyxor? >D men det behöver dock inte vara strumpbyxor/tajts... det kan vara att han är barfota... ehm... typ har T-shirt + boxer/kalsonger på sig.... Nä, alltså, Psycho var ju kvar i huset så det är tjejernas ben han står och tittar på... och det är inte strumpbyxor, bara skuggning :P Men ni har rätt, det framgick nog inte tillräckligt tydligt. Kul att Japs/Luke är tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Japs, jag tror jag anar vad som komma skall ;D Undrar om Mustela ska gå med i kampen, eller vara strategisk och sitta kvar i trädet tro :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Nu är jag klar med nästa sida. Gjorde den lite större http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/slumber2.jpg Enjoy! EDIT/ BTW, hade du rätt Mustela :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Den var underbar Japs!! har tomten mkt chakra kvar nu?:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 går det bra fall ja gör en sida:P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 ja om man ser vad det föreställer så är det okej för mig! men det ska väll inte vara några problem >) inte någon ny sida, men jag tänkte göra det lättare för folk som kanske inte riktigt vet hur mina karaktärer ser ut >) zaffe och naomi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Ne klart!, Ja börjar nu!:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Ok nu har jag gjort en sida till, den sista fram tills söndag tyvärr. Hursomhelst här är den: Ledsen men jag var bara tvungen att göra den här när jag fick iden. ^^;; Plus de två tidigare sidorna jag gjorde idag, utifall att nån missade dom. exakt hur det skulle gå tilll vet jag inte men det är inte omöjligt. http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/slumber1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/slumber2.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Fan ta dig ja gjorde med 2 nu :( hur ska dom sitta ihop. kan inte din nya bild typ komma efrer tomten pcyko lr vad han heter ha slaktat alla zombis aja här är dom iallafall: http://www.freewebs.com/djungel_fralla/bild5.htm http://www.freewebs.com/djungel_fralla/bild6.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Hur ska vi göra nu igentligen??:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 DavidLolBarn, själva idén med slumberparty var att man skulle ha en egen karaktär/karaktärer som man tecknar vad denne/de gör under slumberpartyt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 men davidlolbarns avsnitt med PC var också rätt grym... super sayajin... lr snarare super Tomten XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 fasen vad det uppdateras helt plötsligt! jag som hade lite saker planerat. jaja, ändringar sker ju, så jag får anpassa mig. Och som Mustela sa, det är ens egen karaktär man ska rita. Men sidorna iaf grymma! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 fasen vad det uppdateras helt plötsligt! jag som hade lite saker planerat. jaja, ändringar sker ju, så jag får anpassa mig. Jag kommer vänta lite till innan jag gör nåt så mer ändringar (från mitt håll) behöver du inte förvänta dig förns jag skriver nåt mer om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Hehe:P okej sry:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 försent att joina eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 försent att joina eller? Nädå, som en vis? man för inte så många inlägg sedan sade: fint folk anländer sent >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Here it goes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Lessen för kladdigheten. Extrem snabbsida ... tyckte det var bäst att knyta ihop det hela lite:) Annars var det sjysta sidor Davidlolbarn. Psycho såg cool ut! Men snälla, håll inte på att ändra på nån annans karaktär för mycket. Tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Haha, påhittigt Psycho ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Super bra nu fick du ihop det trots allt :D GOOD! Förlåt får det Pcyko ja kunde inte hålla mig:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg