kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Vad är detta? Jag lämnar hemmet i nästan en vecka och har ingen tillgång till internet. SÅ ÄR DET INGEN SOM UPPDATERAT!!!! Man blir ju så... argh... Jag var den senaste som uppdaterade!! Och enligt zaffe så har Paddan en uppdatering som inte är upplagd än.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Paddan är seg sominihelvete >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 hmm.. *ikkari petar på paddan med en pinne.* "är han död måntro?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 ikkari: gör mun-mot-mun metoden du, jag ska bara hämta min kamera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 ikkari: gör mun-mot-mun metoden du, jag ska bara hämta min kamera. Det är lugnt, jag har en kamera breve mig.. Jag skickar över msn senare när jag redigerat bilderna lite grann! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Shaman King: Yay xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 haha..=) ne så desperat är jag nog inte..=) men det skulle vara trevligt med en uppdatering.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 http://img241.imageshack.us/my.php?image=scan103197yf.jpg http://img241.imageshack.us/my.php?image=scan103205ez.jpg ENOUGH SAID! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Wee, Paddan har fått upp sina sidor! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 efter jävla massa tjat från min sida >( men ja, nu väntar jag att något mer händer innan jag gör sida! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 ooh, man vill ju bara få veta vad Corals skills kan vara för något... ;) Kanske gör en fortsättning imorgon, får se hur mycket tid jag får över efter mina ärenden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 16, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2005 Mjo, jag tänkte också vänta ett tag nu..Men jag kanske får upp en innan veckan är slut. Den som lever får se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Uppdateringsdags! Har inte gjort nån sida om Miori på ett bra tag, så det fick det bli. Jag tackar Shaman K för detta tillfälle att införa zombies till partyt! You've doomed us all! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Coolt snygg sida! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Nemas problemas Vicious ^^ Dem närmar sig! Hur ska detta sluta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Zombiarna slaktar alla och har en liten fest >^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 lalla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Måste Alpha också slåss? Skulle han nog behöva, han har hittills framstått som en räddhare av mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 haha SK, zaffe är sur på din karaktär så schansen är att han slår ihäl zombisarna MED Alpa >) då är han med o slåss... kinda >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Haha, I see I see XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 haha! längtar till fortsättningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 lol pc, vem har tajts/strumpbyxor? >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 lol pc, vem har tajts/strumpbyxor? >D hehe, tänkte inte på det förns du påpekade det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 ... alltså detta e aegande... men det behöver dock inte vara strumpbyxor/tajts... det kan vara att han är barfota... ehm... typ har T-shirt + boxer/kalsonger på sig.... väntar iaf på fortsättning keep up the good work :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg