Mustela Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 tycker att Psycho påminner väldigt mycket om happosai :P Han har nog t.o.m. sagt det själv i denna tråden :P Ska se till att göra en sida jag med, var ett tag sedans sist nu. Har blivit lite dåligt med tid med sommarjobb och tre nya GCspel som kom på posten i torsdags :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 är det för sent att hoppa in ? jag vill bara medela att jag inte är så bra på att rita Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 är det för sent att hoppa in ? jag vill bara medela att jag inte är så bra på att rita Det är väl aldrig försent. Ok det är nog lite enklare nu faktiskt då det inte är lika mycket aktivitet i tråden som när den startade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2005 Det ser ut som om jag får klöddra ihop en till :) Gör nog det alldeles strax men som vanligt så kommer den upp senare idag :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 EXTREM SKISSIGHET Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 Vill bara framföra att i skogen så är det en annan tidszon, så 2h för Alpha är typ 2min för alla andra på ön.. Edit: hmm, får nog göra en fortsättning snarast möjligt så jag inte missar partyt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 31, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2005 HMPF!! Det ser ut som jag är tvungen att göra ett bidrag. HMPF! KOmmer med min bidrag snart!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Shaman King du jör för mykke text ffs man orkar inte läse och man fattar ej vad din del handlar om :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Shaman King du jör för mykke text ffs man orkar inte läse och man fattar ej vad din del handlar om :( Orkar man inte läsa det där? Inlägg på forumet är längre än det där, men jag får väl tänka på det nästa gång..Hmm måste nog ändra hur det ska utspela sig i fortsättningen isåfall.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 fortsättning från mig! de hade ni inte väntat er va!?! aja hoppas ni kan läsa mina kråkor och att jag inte förstör för nån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 min fortsättning så bad Hellis mig o posta hanns bidrag efterom han skulle sova: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Ta-daa!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 ha ha, puttas inte :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 ^^ Så man kan se vad det står, var lite orolig där ett tag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 men shaamis, de skall nog vara "de kommer", om du inte vill fuska med dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Nu tycker jag nästan att någon får lägga upp en uppdatering :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 OK PADDAN DU BAD OM DET!!! Paddan har haft en fortsättning i typ 4dagar nu men han är för lat för att scanna o lägga till text och posta, hur mkt jag änn tjatar på honom >( PADDAN POSTA FFS!!! innan jag måste dra till drastiska åtgärder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 WTF?? Paddan you lazybones!! XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evert Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 E det försent att joina partyt eller? blir allt lite sugen.. Det e Vicius som har hindrat mig tidigare.. :idea: men nu skiter jag i det.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Evert, fint folk anländer sent >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evert Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Evert, fint folk anländer sent >) ^^ nice.. sitter och skissar lite nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 Det e Vicius som har hindrat mig tidigare.. Jag? Pyttsan, jag vill bara att du skall åtminstone skaffa dig lite mer skill, så att man åtminstone ser vad det föreställer! ;) Träning är aldrig fel. Och en annan sak; om alla andra har lärt sig att stava mitt namn rätt, så får du göra det också! Vicious Kom ihåg det! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evert Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 Det e Vicius som har hindrat mig tidigare.. Jag? Pyttsan, jag vill bara att du skall åtminstone skaffa dig lite mer skill, så att man åtminstone ser vad det föreställer! ;) Träning är aldrig fel. Och en annan sak; om alla andra har lärt sig att stava mitt namn rätt, så får du göra det också! Vicious Kom ihåg det! ;) A men du har hela tiden tjatat o sagt att; gå inte med än.. öva först... men tänk om jag har övat då.. och det blir bättre om man har nått "mål" att rita för så varför inte bara gå med så att jag får anstränga mig lite mer och lägga ned lite mer tid på det jag gör.. aja.. same shit different names ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Vilken härlig serie, har skrattat så jag har gråtit, keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 14, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2005 Vad är detta? Jag lämnar hemmet i nästan en vecka och har ingen tillgång till internet. SÅ ÄR DET INGEN SOM UPPDATERAT!!!! Man blir ju så... argh... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg