Hellis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Jag, Zaffe och Ghos7 har efter att ha läst en tråd på Megattokyo forumet (här zaffe deltog i den) kommit på en idé. Vi ska ha ett pyjamasparty! >_> Om ni läser tråden förstår ni bättre, det hela är att alla bidrar med sin egen karaktär och i stort sett ritar vad han gör under festen Regler: Inga vapen Inga inlägg utan bidrag till partyt Spyr du på golver tejpar Zaffe upp dig på väggen >) Gör en bio innan du postar, typ: Ha gärna fler karaktärer namn (kan vara vad som helst) ålder (samma som ovan) annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 typ så här kan bion se ut gå inte till extrema överdrifter dock! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Här är min bio !YAY! =D Ni behöver inte bry er om klubban..jag ritade där för att han skulle se coolare ut =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 sorry för skissigheten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Introt, se up för fallande post ^^' http://img.photobucket.com/albums/v259/ ... 2/hell.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 *EDIT* Nu är min bild klar! Den syns, tack vare att jag har CGat :) [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Min Chara är på väg ^^ Ska bara fixa några detaljert och sedan scanna den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Jag o Hellis fruktade att det kommer att bli en en könig tillställelse så jag (på Hellis order) gjorde kvinnlig char också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Nijsig brud . . . hon ska vara med på ett pyjamas party där vi är med xD aja här är min Chara då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Hahaha, här är min! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 http://www.deviantart.com/deviation/18884465/ en till tjej >__> hon gillar inte hellis Är förövrigt bara att sätta igång att teckna, finn ingen tur ording annat än låt nån lägga in emellan, posten kommer farandes >> akta huvet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Här kommer min bio, kommer antagligen göra en liten sida inatt, men den kanske inte kommer upp förän imorn ;) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... ustela.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Hoho, det här verkar lite skojsigt, får se om jag hinner kladda ngt... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Hoho! Kan bli roligt! Here goes: Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 yeah, psyktomte joinar >D http://img.photobucket.com/albums/v39/z ... da1typ.jpg intro sida för zaffe o naomi sorry for the hastyness Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Här kommer min introduktionssida: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... Del001.jpg Hm.. man kanske skulle byta yrke till pyjamasninja :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghos7 Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Hellis och Zaffe.. det gör inget om jag gör en till kvinnlig karaktär va?? Om inte, då är det här min kvinnliga char! Snart kommer jag göra en liten sida ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 ne det gör inget, ju fler brudar desto bättre >P yes hon gillar rosa >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Det här ska jag lungt va med på. Ville va med på MT's party tråd men jag hade inte tid och nu har den gått så långt så det är dumt att gå med nu. Detta passar mig perfa! :P Jag lägger in bion i detta inlägget senare. EDIT: Här är bion. Skämt åsido, här är dom for real. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 ghaa ska göra mitt intro snart . . . men det får bli ikväll . har min tjej här nu x3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 good god, scary neko O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Haha liten hellis go BOM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 mitt intro. Blir nog att jag ritar allt i flash, för jag har ingen scanner! ^^;; Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Happ! Ny karaktär, en tjej denna gång! Blev ganska söt! ^^ Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet maj 31, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2005 Det här ser ut att bli en trevlig tråd :3 Om jag får tid över och någon inspiration senare,så kanske även jag kommer kludda fram en karaktär och intro sida.Hoppas kan man ju. Tills dess kommer jag smyga omkring och läsa allt som händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg