jagvillha Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Jag har fått ett par avsnitt dock bara 2 men jag undrar ska det inte kommer mer överhuvudtaget som är subbade? Jag tyckte verkligen den var ganska bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Har inte sett något men har svårt att tänka mig att f-zero skulle bli en bra anime. Falcon snubben skulle ju se för löjlig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Har inte sett något men har svårt att tänka mig att f-zero skulle bli en bra anime. Falcon snubben skulle ju se för löjlig ut. Ja exakt han ser ganska ful ut, eller väldigt. Men den är inte su dum i alla fall, men har du inte sett något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 jag såg första avsnittet, det räckte för mig. jag förstår dom om dom inte fortsätter att texta den här serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg